Skip to main content
Antwoord

Proximus TV via app of website werken niet op iPhone, Macbook en iPad

  • January 24, 2018
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Beste,

wij kampen met exact hetzelfde probleem als blijkbaar zovelen anderen! Zowel op Macbook, als op Ipad, als op Iphone kan ik geen proximusTV kijken . Noch via de app, noch via de website!! We blijven de vermelding krijgen dat we daarvoor geabonneerd moeten zijn via myproximus!
Ook wij hebben reeds telefonisch contact gehad met proximus, waarbij ze ons vertelden dat ze onze account zouden resetten, maar tot op heden kunnen we nog steeds geen tv kijken via andere schermen dan onze TV.

Kan dit nog eens degelijk bekeken worden voor ons aub?

Beste antwoord door AnjaVB

Net nog eens telefonisch contact gehad met een vriendelijke vrouw die ons probleem aan een expert doorgegeven had en nu is alles in orde, waarvoor dank!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Apprentice
  • January 24, 2018
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik krijg de app niet geactiveerd terwijl volgens My Proximus het wel zou moeten lukken : Proximus TV is actief en ik heb de juiste rechten.

En dat zowel op de iPad als op een Android toestel.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 24, 2018
Net nog eens telefonisch contact gehad met een vriendelijke vrouw die ons probleem aan een expert doorgegeven had en nu is alles in orde, waarvoor dank!

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 25, 2018
hallo Marc je mag me in een privé bericht je my proximus account doorsturen dan kijk ik na of de applicatie correct gekoppeld is.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten Geert