Onlangs een herinneringsfactuur gekregen en deze direct betaald dus probleem opgelost dacht ik.
Op mijn volgende aanrekening natuurlijk 15€ aanmaningskosten bijgerekend!
Als je contact probeert op te nemen met Proximus vang je bot,je krijgt gewoon niemand te pakken om dit aan te kaarten,wat doen we nu?
Bladzijde 1 / 1
TUI: klacht kun je ook altijd langs deze weg doorgeven
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Heb ik reeds gedaan,pagina onbeschikbaar!
Nogmaals geprobeerd en uiteindelijk is het mij gelukt waarvoor dank!
Nu afwachten wanneer ik een antwoord mag verwachten?
Nu afwachten wanneer ik een antwoord mag verwachten?
Ja dat is inderdaad weer een andere vraag, ik hoop voor u dat ze vlug reageren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.