Beantwoord

Verbruik MyProximus app en website

  • 22 January 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Beste,

ik ben sedert 14 december klant (Tuttimus) geworden en ik kan nog steeds mijn verbruik niet controleren via de app of website. Zeer vervelend.
Mijn gsm abo vroeger werkte perfect.
Kan mij iemand raad geven.
Alles wat hier op het forum al is gepasseerd zoals app opnieuw installeren enz... haalt niks uit.


Mvg,

Laurent
icon

Beste antwoord door AkiW 24 January 2018, 21:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lauren, kan je ons via een privébericht jouw klantenrekeningnummer en gebruikersnaam doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 32661510 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw
Ik heb net hetzelfde probleem ik van via MyProximus mijn verbruik van al mijn producten niet controleren. Er staat bij mij er is momenteel geen verbruik beschikbaar voor dit product. Probeer het nog een keer. En bij producten kan ik 2 apps niet openen daar staat telkens binnenkort beschikbaar

Reageer