Vraag
Bizz club inruilen punten lukt niet
Het inruilen van bizz club punten lukt niet sinds eind verleden jaar. Toen kreeg ik melding dat er meer dan 3700 punten zouden verlopen op 31/12/17. Na verschillende keren geprobeerd te hebben de punten in te ruilen waar ik steeds een foutmelding krijg op mijn email adres (ook als ik de account probeer te wijzigen) heb ik een medewerker gebeld. Zij heeft met veel moeite een bon kunnen verzilveren. Ze heeft dossier 32296783 aangemaakt en zei me dat de verlopen punten er dan later weer manueel gingen bijgeteld worden. Op 3/1/18 kijk ik dit na en zie ik dat de aankoop van de bon is gebeurd met de rest van de punten dus de punten blijven eraf en ik kan punten nog steeds niet zelf inruilen. Nog steeds alles hetzelfde. Heb hier al ettelijke keren voor gebeld maar iedereen legt steeds gewoon af of zet me on hold voor meer dan een half uur. Vaak zijn de mensen onbeschoft als ik hen kalm uitleg dat ik niet tevreden ben over de dienstverlening bij Proximus. Kan eindelijk iemand me helpen ?
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.