Skip to main content

Premium Punten

  • January 23, 2018
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Al geruim twee maanden houdt Proximus mij aan het lijntje, telkens met dat enerverend muziekje, minuten bijna uren lang, om dan te zeggen dat ik inderdaad geen Premium punten kan inruilen omdat ik op "de zwarte lijst" sta. Waarom konden ze mij niet zeggen want dat zou gearchiveerd zijn en dus niet te achterhalen!? Nochtans, vorig jaar heb ik nog wél mijn puntjes ingeruild?!
Uiteindelijk heeft een iets snuggere dame uit de telefoonwinkel, waar ik me speciaal in het centrum van Sint-Niklaas begeven heb, me de coördinaten voor het schrijven van een email én het exacte bedrag dat ik ooit (?) niet zou betaald hebben, door gegeven.😊
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 25, 2018
Beste, mag ik hieruit afleiden dat ondertussen dus alles betaald is en opnieuw in orde is? Groetjes Freya