Skip to main content
Vraag

Verbruik Internet Start

  • January 24, 2018
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

kdegreif
Hallo,

Ik kan het verbruik van m'n Internet Start niet zien via de app MyProximus en ook niet via m'n account op www.proximus.be
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Mvg,
Kristof
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

kdegreif
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 24, 2018
Wanneer ik naar "Mijn producten" ga, krijg ik volgende foutmelding: zie afbeelding

De foutmelding gaat precies over een pack, maar ik heb helemaal geen pack meer. Het pack werd volledig opgezegd en ik heb nu enkel nog een Internet Start abonnement. Maar omwille van die foutmelding, kan ik m'n verbruik van Internet Start dus niet opvolgen.

Zou het kunnen dat ze het nieuwe Internet Start abonnement in het oude (lege) pack gestopt hebben en dat dit de foutboodschap genereert?

  • January 25, 2018
Hallo Kristof,

Kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou.

Groetjes,

Aziz
Het Proximus Team

kdegreif
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 25, 2018
Beste Aziz, ik heb vandaag het probleem ook gemeld via Facebook Messenger en daar hebben ze me laten weten dat ze het probleem hebben doorgestuurd naar de bevoegde dienst met dossiernummer 32669131. Dus ik veronderstel dat ik binnenkort wel iets zal vernemen. Mijn klantennummer is 609065593.
Toch bedankt voor de reactie. Mvg, Kristof