Beantwoord

Abonnementsprijs gestegen?

  • 23 January 2018
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

De factuur die ik zonet ontving bedraagt 59 euro? Tot hiertoe betaalde ik steeds 55 euro? Waar komt die 4 euro extra vandaan?
icon

Beste antwoord door Martin 23 January 2018, 22:58

Bekijk origineel

9 reacties

je zal nog een oud pack hebben net zoals ik denk ik, die prijsstijging stond vermeld op de factuur van nov-2017
prijzen vanaf 01/01/2017
Zie het nu ook. Schandalig duur vind ik heel dat internet/digitale tv gedoe in dit apeland. 59 euro/maand!!! en dan nog voor een gewoon standaardpakket???? dat dan nog heel regelmatig uitvalt .....
Ik stap over naar Scarlet. Tot 1 november betaalde ik 50 euro voor internet comfort en digitale tv. Nu is dit 59 euro/maand. Of 108 meer op een jaar! Dat alles door de prijsstijging en het wegvallen affinitykorting 10% via werkgever die enkel nog op de duurdere Familus en tuttimus geldt, terwijl ik geen vaste lijn wil... Ik verbruik maandelijks ook maar 20 van mijn 750 GB data... Dus wou ik terugschakelen naar de combinatie internet start + digitale tv. Maar die bestaat niet meer. En dus wordt het Scarlet Trio voor 42 euro (39 + 3 replay) - met vaste lijn die ik niet zal gebruiken) De installatie 99 euro compenseer ik door 50 cashback bij Astel.be
Reputatie 6
Badge +3
Jammer genoeg kunnen de forumleden, die niet bij proximus werken je alleen maar gelijk geven.
TUI: "internet + tv" kost 59€ /maand bij prox
ik ontving mijn factuur ook €212,63 zit normaal niet hoger dan €120 ook al klopt dit ook niet vind ik maar goed. Ik ging naar de proximusshop voor meer uitleg omdat ik niet begrijp hoe ze aan dat bedrag komen. er is niet meer verbruikt of niets veranderd, ik zie het niet zij zien het ook niet, en konden mij enkel zeggen dat het niet klopt en dat ik de facturatiedienst moest bellen, waarop ik vroeg of zij dat niet konden. blijkbaar moet je dit zelf doen, dus dan maar zelf gebeld en daar zei ik dan dat mijn factuurbedrag niet klopt. hoezo niet klopt, wat klopt er dan niet zei men. ik zeg ja het bedrag, hoe kom je daar aan, alles is hetzelfde als anders en toch betaal ik ipv €120 €212 maar ik zie niet waar de fout zit. weer vroeg hij aan of ik kon aantonen waar de fout dan zat want hij zag het ook niet. hij ging het dan uiteindelijk vragen aan de boekhouding, maar tot op heden nog niets gehoord. ik denk er ernstig over na om terug naar telenet te gaan en de restwaarde van mijn iphone x gewoon te betalen aan de heren van proximus, daar zie ik andere tarieven want die €120 die ik dan normaal betaal bij proximus is ook teveel. in het begin betaalde ik €86 met 3 decoders inbegrepen. nu is er 1 decoder weg en 20€ van het abbo met de iphone erbij en ik betaal 120
Reputatie 6
Badge +3
Details staan toch op factuur?
Dan is de extra kost toch perfect op te sporen?
ter info: je kan altijd ook nog via online mail formulier je vraag indienen
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Details staan toch op factuur?
Dan is de extra kost toch perfect op te sporen?
blijkbaar niet he ik zie het niet, en in de shop zien ze het ook niet en bij de facturatie al helemaal niet. tis raar maar waar

Reageer