Hallo,
Ik heb momenteel een Proximus Internet Start abonnement en overweeg om te upgraden naar Maxi abonnement. Na een internet snelheid connectie test op de onderstaande link, krijg ik echter een verrassend resultaat:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input
De test geeft aan dat ik maximum 3,7 Mbps download - 0,4 Mbps upload zou hebben. Met mijn huidig Internet Start abonnement heb ik echter al 57Mbps download, dus er klopt hier iets niet... Ik heb test uitgevoerd op basis van mijn vast nummer. Indien ik test uitvoer op basis van adres krijg ik hetzelfde vreemde resultaat. Is dit een fout in database van Proximus en hoe kan ik dan wel een betrouwbare schatting van de snelheid bekomen?
Gr,
Nicolas
Beantwoord
Speed Internet connection test niet juist
Beste antwoord door Martin
Ach ok, inderdaad de database is niet altijd up to date, als de proximus medewerkers je bericht lezen zouden ze dit moeten doorgeven aan de bevoegde dienst.
Beter dat de database verkeerd is dan at je nog op ADSL zou staan hé 😉
Bekijk origineelBeter dat de database verkeerd is dan at je nog op ADSL zou staan hé 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.