Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Als ik lege mappen uit de Prullenbak wil verwijderen, dan krijg ik de melding "Map kan niet verwijderd worden", en er gebeurt verder niets... Wat nu?
Hello, in myproximus mijproducts zou het mogelijk moeten zijn om de FON in te stellen of de FON te wijzigen, fon ww of fon naam. Maar dat is niet te vinden in mijnproducten. Iemand een tip?
Probleem met openen van mail op Iphone 7. Kan enkel laatst toegevoegd bericht lezen, alle voorgaande nog niet gelezen mails komen niet binnen op Iphone. Lukt enkel als ik gsm volledig uitzet en weer terug opstart. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo, het lukt me maar niet om tv te kijken via mijn laptop en mijn gsm. Ik word iedere keer terug verwezen naar myproximus om me op die optie te abonneren. Ik heb zelf een pack all in. groeten Nicolas
Kan ik mappen en submappen van Proximus webmail verwijderen, om opnieuw een overzichtelijker structuur te verkrijgen op mijn desktop PC en tablet (synchronisatie)? Michel G.
graag had ik geweten waar je kan zien wanneer je afspraak precies zal zijn? Wij hebben een aanvraag gedaan als nieuwe klant voor proximus tv. Kan dit eigenlijk ook nog vervroegd worden of is dit niet mogelijk?
Hoi, het lukt me maar niet om tv te kijken via mijn laptop en mijn gsm. Ik word iedere keer terug verwezen naar myproximus om me op die optie te abonneren. Ik heb zelf een pack internet comfort+tv+vaste lijn.of zit dat hier niet bij? groeten Sarah
Sinds vandaag zijn we overgestapt op proximus tuttimus. Ik probeer nu ook op mijn smartphone in te loggen op de proximus tv app, maar ik krijg steeds een foutmelding. Het staat nochtans geactiveerd in myproximus.
hoe komt het dat ik mijn decoder meestal terug moet opstarten wanneer ik tv replay wil gebruiken ?
Ik wil al lange tijd punten inruilen PREMIUM Club, echter krijg ik telkens de mededeling dat ik mijn mailadres moet ingeven. als ik dit doe dan krijg ik de melding dat er een technisch probleem is. ik heb dit al verschillende keren doorgegeven (telefonisch, in de winkel, via messenger,...) en dossiernummers gekregen, maar helaas... dit probleem blijft aanslepen... nu kreeg ik een kaartje voor mijn verjaardag met extra punten, leuk, maar wat ben je er mee als je ze niet kan gebruiken ??
Op mijn factuur van januari wordt 10€ aangerekend voor TV- abonnement in plaats van 8€. Proximus antwoordt telefonisch dat dit een prijsverhoging is. Dit is wel een verhoging van 25% !!! Toch niet normaal. Kan dat zomaar?
Ik heb Tuttimus, hoe kan ik genieten van korting Gezinsbond per maand? Wat moet er daarvoor gebeuren? Kan Proximus dit in orde brengen voor mij aub
Ik ben nu al een tijdje extreem ontevreden over het internet van de thuissituatie (telenet), maar aangezien ik studeer en we thuis met 8 zijn is het vrij logisch dat het zo traag gaat. Ouders gebruiken het internet echter zeer weinig en met weinig verbruik en hebben hier dus geen last van. Onder de kinderen is het echter om de beurt streamen en gamen. Daarom ben ik al even op zoek naar een internet connectie die ik thuis voor mezelf kan installeren, maar elke internet provider verkoopt blijkbaar familypacks of overdreven abbonementen. Aangezien er heel wat kotstudenten zijn, moet er toch wel iets bestaan dat voor 1 persoon goed zou moeten werken aan relatief lage prijs (20 euro/maand bv) en alleen gebruikt om te gamen. Ik denk dan aan zo een 40 GB capaciteit aan een snelheid van 20-30 Mbps. Al de andere taken kan ik wel het thuisinternet voor gebruiken. Alle tips/vragen zijn welkom, eventueel zelfs naar andere sites of doorverwijzingen.
Een zestal maanden geleden een brief gekregen van proximus dat mijn abonnement word omgezet naar mobilus s. Op de brief staat dat ik 3gb ter beschikking heb ,maar eigenlijk is dat maar 1.5. Wat kan ik hier aan doen en hoe kan ik een mail sturen naar proximus? Al verschillende keren gebeld maar niets.
Hallo, Telkens als ik inlog op de proximusapp spring ik even naar het volgende scherm omdat wachtwoord en login aanvaard worden om na enkele seconden later terug naar een leeg loginscherm te springen 😞 Is er een oplossing? Mvg
Ik heb op 12-12-2017 een tuttimuspack besteld met affinitykorting via de werkgever. Sinds gisteren (26-01-2018) heb ik een afspraak om de volledige installatie te laten doorgaan op 14-12-2018. Sinds 20-12-2017 hebben jullie mijn gsm-abonnementen al overgenomen. Ondertussen heb ik hier een factuur van gekregen. Hier is echter geen korting te vinden. Ik weet dat mijn korting op het tuttimuspack is. Aangezien ik een volledig pack aangevraagd heb, ga ik er vanuit dat op alles die korting is. Ook als ik tijdelijke een apart gsm-abonnement krijg. (hier heb ik trouwens niet zelf om gevraagd) Mijn installatie zal pas 2 maanden na de aanvraag gebeuren. Door omstandigheden zou dit zo lang geduurd hebben. (laswerken nodig dus langere duur, it-problemen doordat er een dossier niet afgesloten kon worden zodat de afspraak ingeboekt kon worden). Dat is natuurlijk ook iets waar ik niet zelf om gevraagd heb. Aangezien ze me via de klantendienst niet verder konden helpen met de korting waar i
Een paar maand tweede tv gekocht tweede decoder gehuurd! maar kan niet hd kijken op deze. Zitten op 775meter van centrale!!! Uitleg TE ZWAK signaal? Mag ik dan minder huurgeld betalen voor deze tweede decoder omdat deze niet voldoet?
Ik heb nu een niet "-mus" pack internet+tv+telefoon met korting via de werkgever. Dat kost me 60,30 euro per maand Blijkbaar kost Familus ook 60,30 per maand en ik zou dat dan eventueel graag combineren met Netflix. In de rechterbalk komt dat dan op een totaal van 69,29 (+8,99 dus) maar er staat bi j Netflix ook dat een standaardabonnement 10,99 euro per maand kost. Kan iemand hier even duidelijkheid in scheppen aub? M.a.w. komt er 10,99 of 8,99 bij? We hebben al een account bij Netflix gehad (nu even niet meer) en toen kon ik zowel op mijn tv thuis als op de tv bij mijn moeder (waar ik vaak verblijf) inloggen en kijken via de app op de smart tv. Kan dit nog altijd als ik via proximus Netflix neem? En nog een praktische vraag. Als ik dit alles online bestel, hoe lang duurt het dan vooraleer dit in orde is en ik toegang heb tot Netflix?
Telkens bij het inloggen bij Proximus TV moet ik me alsmaar opnieuw inloggen. Iemand die me hierbij kan helpen? Mvg, Wim
Beste mensen, ik zit met een praktisch vraagje omtrent het volgende; ik woon nog thuis bij mijn ouders en heb sinds kort ook een televisie op mijn kamer geïnstalleerd. Beneden hebben wij reeds Proximus tv (de bbox en dan het kleine bakje dat in een stopcontact gestoken wordt waaraan de decoder dan verbonden wordt via ethernet kabel). Nu vroeg ik mij af, mag dit om meerdere van die kleine bakjes te hebben en zo boven bvb ook een digitale tv te hebben? Als dit mag, wat is de kostprijs hiervan, en als dit niet mag, wat is dan een oplossing om in hetzelfde huis meerdere Proximus TV toestellen te hebben? Alvast bedankt!
Ik heb een "pack" bij Proximus,zowel TV,vaste telefoon,internet,laptop en 2 gsm nummers. Zowel mijn echtgenote als ik hebben een nieuwe smartphone. Door de installatie van de vele apps e.d. was ons maandelijks verbruik zeer snel op. Ik kreeg hiervan melding en nu stapelen de kosten zich zeer snel op. Ik had contact met Proximus en wou extra data aankopen voor de resterende periode van mijn maandelijkse factuur maar deze aankoop wordt mij geweigerd,omdat ik een "pack" heb.Proximus stimuleerd de klant om zo'n pack aan te smeren,maar daarna is de klant de dupe!!!
Hoe komt het dat mijn e mailadres (skynet) nog steeds actief is, terwijl ik geen internet afneem via proximus/belgacom. Vroeger wel, maar sinds lang niet meer.
We zijn nieuwe klant en we hebben tuttimus met vaste lijn en hebben dus een telefoonnummer. Nu vandaag hebben we een vaste telefoon aangeschaft maar als ik wil bellen is het een bezettoon nadat ik het nummer getoetst heb. Eender met welk nummer ook. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Op 26/12/2017 heb ik een aanvraag gedaan om mijn abonnement op te zeggen. Een paar dagen later kreeg ik een mail met daarin een document. Er stond in dat mijn diensten op 29/12/2017 gedeactiveerd zullen worden. Gisteren kreeg ik weer een factuur terwijl alles gedeactiveerd was. Hoezo krijg ik een nieuwe factuur?
Ik probeer aan te melden op de Proximus TV app. Zowel op IOS als Android lukt het niet om aan te melden. Ik heb de app's al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. In mijn overzicht van MyProximus staat de dienst wel als beschikbaar vermeld. Het aanmelden start even op en kort daarna verschijnt de login opnieuw
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.