Ik heb Tuttimus, hoe kan ik genieten van korting Gezinsbond per maand?
Wat moet er daarvoor gebeuren?
Kan Proximus dit in orde brengen voor mij aub
Bladzijde 1 / 1
Wie zich nu aanmeld voor die korting is eraan voor de moeite , zie link
https://gezinsbond.be/Ledenvoordelen/Goedkopere-telecom/Paginas/Proximus.aspx
https://gezinsbond.be/Ledenvoordelen/Goedkopere-telecom/Paginas/Proximus.aspx
ter info :
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/promo-proximus-affinity-program-40223#post582927
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/promo-proximus-affinity-program-40223#post582927
De gezinsbond is bij Telenet gegaan vorig jaar en nu krijgen nieuwe klanten van proximus deze korting niet meer.
Enkel bestaande klanten van voor 1 juli 2017 krijgen de korting nog.
Enkel bestaande klanten van voor 1 juli 2017 krijgen de korting nog.
Hallo Rino, hiervoor moet je surfen naar het website www.proximus.be/affinity , daar geef je dan het voordeelcode in van het Gezinsbond, via een webformulier geef je dan jouw aanvraag voor korting in,na het invullen van de webformulier zal je dan een bevestigingsmail ontvangen.
Zie ook https://www.proximus.be/packaffinity
Groetjes, Aziz
Zie ook https://www.proximus.be/packaffinity
Groetjes, Aziz
Hierbij de info van bij de gezinsbond.
Sinds 1 juli 2017 is onze overeenkomst met Proximus gewijzigd.
Voor leden van de Gezinsbond die vóór 1 juli 2017 al een Affinity-korting van 10 % ontvingen. Geldt enkel nog de Affinity-korting voor het Familus en Tuttimus-pack.
Voor leden van de Gezinsbond die zich na 1 juli 2017 bij Proximus aanmelden is er geen korting meer.
Let wel: de korting op gsm-kaarten van Proximus is wél nog steeds geldig.
Voor algemene vragen in verband met het Proximus-aanbod, kan je terecht op www.proximus.be of op het gratis nummer tel. 0800-22.800.
Zit je als bestaande klant met vragen over deze korting via de Gezinsbond? Stuur dan een e-mail naar affinity.pack.nl@proximus.com voor vragen over de packs
Sinds 1 juli 2017 is onze overeenkomst met Proximus gewijzigd.
Voor leden van de Gezinsbond die vóór 1 juli 2017 al een Affinity-korting van 10 % ontvingen. Geldt enkel nog de Affinity-korting voor het Familus en Tuttimus-pack.
Voor leden van de Gezinsbond die zich na 1 juli 2017 bij Proximus aanmelden is er geen korting meer.
Let wel: de korting op gsm-kaarten van Proximus is wél nog steeds geldig.
Voor algemene vragen in verband met het Proximus-aanbod, kan je terecht op www.proximus.be of op het gratis nummer tel. 0800-22.800.
Zit je als bestaande klant met vragen over deze korting via de Gezinsbond? Stuur dan een e-mail naar affinity.pack.nl@proximus.com voor vragen over de packs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.