Beantwoord

Prijsverhoging van 25 %

  • 25 January 2018
  • 8 reacties
  • 314 Bekeken

Op mijn factuur van januari wordt 10€ aangerekend voor TV- abonnement in plaats van 8€.
Proximus antwoordt telefonisch dat dit een prijsverhoging is. Dit is wel een verhoging van 25% !!! Toch niet normaal. Kan dat zomaar?
icon

Beste antwoord door Martin 25 January 2018, 17:30

Bekijk origineel

8 reacties

kijk eens op je factuur van nov. 2017, zal daar vermeld staan zoals het ook bij mij het geval was
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html
onder de titel: "Tariefaanpassing voor bepaalde producten op 01/01/2018"
> De tarieven van bepaalde producten worden op 1 januari 2018 aangepast. enz...
Stond er op die factuur van nov. een prijsverhoging van 25% aangekondigd? Ik ben niet tegen een normale prijsverhoging van bv. 10 %. Dit is afzetterij.
Reputatie 7
Badge +1
Stond er op die factuur van nov. een prijsverhoging van 25% aangekondigd? Ik ben niet tegen een normale prijsverhoging van bv. 10 %. Dit is afzetterij.
Klopt van de factuur november 2017. Maar heb hier alle begrip voor. Een index prijsverhoging kan ik me nog iets bij voorstellen, maar 25 % is heel veel. Bij mij was het ongeveer 5 % en dat is ook meer dan de index verhoging. Lonen gaan maar met 1,1 % omhoog. Dus hier ons eerste verlies van onze loonsverhoging.
die heb ik hier gevonden
https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/producten/r-orphans/wettelijke-informatie.html
onder de titel: "Tariefaanpassing voor bepaalde producten op 01/01/2018"
> De tarieven van bepaalde producten worden op 1 januari 2018 aangepast. enz...
Stond er op die factuur van nov. een prijsverhoging van 25% aangekondigd?
Reputatie 6
Badge +3
We stellen een prijsstijging van 86,85 naar 91 EUR vast > of 4,15 EUR op totaal abonnementsprijs = inderdaad 4,8 % prijstijging
Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +1
We stellen een prijsstijging van 86,85 naar 91 EUR vast > of 4,15 EUR op totaal abonnementsprijs = inderdaad 4,8 % prijstijging
Mvg. Wilfried

Hallo Wilfied,
Dacht jij misschien dat ik de waarheid niet sprak. Zei toch ongeveer 5 %. Valt me tegen om te zeggen dat ik hierover lieg. Bedankt voor het vertrouwen. Eerst een community manager die zei dat ik te negatief was en nu dit.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +6
Antoon,
Het antwoord van Wilfried had betrekking op de repliek van topic starter Yvonne.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Antoon,
Het antwoord van Wilfried had betrekking op de repliek van topic starter Yvonne.
Mvg,

Hallo Wim,
Sorry wist ik niet. Heb hetzelfde. Mijn excuses hiervoor ook naar Wilfried.
Mvg, Antoon

Reageer