Skip to main content
Antwoord

Steeds bezettoon als ik wil bellen met mijn vaste lijn?

  • January 25, 2018
  • 3 reacties
  • 4118 Bekeken

We zijn nieuwe klant en we hebben tuttimus met vaste lijn en hebben dus een telefoonnummer.
Nu vandaag hebben we een vaste telefoon aangeschaft maar als ik wil bellen is het een bezettoon nadat ik het nummer getoetst heb.
Eender met welk nummer ook.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Beste antwoord door KimB

Om de oorzaak te kunnen zeggen zouden we je lijn eens moeten bekijken. Kan je je vaste lijnnummer of klantnummer via privé bericht naar het proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 26, 2018
Vermits Px nog niet gereageerd heeft misschien eens "test mijn lijn" via MyProximus uitvoeren (MyProximus - Mijn support - Test mijn lijn)

Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html

Correcte aansluiting op de wandcontactdoos? Klassieke lijn/telefoon of VoIP aansluiting? Gepaste filters voorhanden? Hebt u als u opneemt en begint met het nummer in te toetsen al dan niet kiestoon? ...

Martin
  • January 26, 2018
@Duinzandlaan, als er niemand antwoord van proximus zou ik de technische dienst opbellen 080022800
of stuur een > privébericht

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 26, 2018
Om de oorzaak te kunnen zeggen zouden we je lijn eens moeten bekijken. Kan je je vaste lijnnummer of klantnummer via privé bericht naar het proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679