We zijn nieuwe klant en we hebben tuttimus met vaste lijn en hebben dus een telefoonnummer.
Nu vandaag hebben we een vaste telefoon aangeschaft maar als ik wil bellen is het een bezettoon nadat ik het nummer getoetst heb.
Eender met welk nummer ook.
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Bladzijde 1 / 1
Vermits Px nog niet gereageerd heeft misschien eens "test mijn lijn" via MyProximus uitvoeren (MyProximus - Mijn support - Test mijn lijn)
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html
Correcte aansluiting op de wandcontactdoos? Klassieke lijn/telefoon of VoIP aansluiting? Gepaste filters voorhanden? Hebt u als u opneemt en begint met het nummer in te toetsen al dan niet kiestoon? ...
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html
Correcte aansluiting op de wandcontactdoos? Klassieke lijn/telefoon of VoIP aansluiting? Gepaste filters voorhanden? Hebt u als u opneemt en begint met het nummer in te toetsen al dan niet kiestoon? ...
@Duinzandlaan, als er niemand antwoord van proximus zou ik de technische dienst opbellen 080022800
of stuur een > privébericht
of stuur een > privébericht
Om de oorzaak te kunnen zeggen zouden we je lijn eens moeten bekijken. Kan je je vaste lijnnummer of klantnummer via privé bericht naar het proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.