Skip to main content
Antwoord

Proximus TV

  • January 26, 2018
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Telkens bij het inloggen bij Proximus TV moet ik me alsmaar opnieuw inloggen. Iemand die me hierbij kan helpen?

Mvg,

Wim

Beste antwoord door jdm_01

Log je je in met je MyProximus login? Staat ProximusTV vermeld bij je producten?
Indien niet vermeld klantendienst bellen op 080022800 of melden via een privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • Antwoord
  • January 26, 2018
Log je je in met je MyProximus login? Staat ProximusTV vermeld bij je producten?
Indien niet vermeld klantendienst bellen op 080022800 of melden via een privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 26, 2018
Op beide vragen moet ik positief antwoorden. Dus best es bellen?

Martin
  • January 26, 2018
Proximus medewerkers zullen hoogstwaarschijnlijk een je profiel moeten aanpassen en aangezien je post nog maar een uur geleden gepost werd kunnen ze wel nog reageren hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 26, 2018
Dit hoop ik zodanig ik vanavond nog kan genieten van proximus tv

Martin
  • January 26, 2018
normaal komen de proximus mede werkers op het forum tot 22 u
als de reactie te lang uitblijft kun je nog altijd , zoals hier reeds aangegeven werd,
de helpdesk bellen 080022800 of een privé bericht aan het proximus team sturen > https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 26, 2018
Ik denk dat ik maar eens een privébericht stuur. Na enkele momenten te wachten, werd er neergelegd.