Skip to main content
Vraag

Abonnement omgezet naar Mobilus S

  • January 26, 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Een zestal maanden geleden een brief gekregen van proximus dat mijn abonnement word omgezet naar mobilus s.
Op de brief staat dat ik 3gb ter beschikking heb ,maar eigenlijk is dat maar 1.5.
Wat kan ik hier aan doen en hoe kan ik een mail sturen naar proximus?
Al verschillende keren gebeld maar niets.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 26, 2018
Ter info:
een voorbeeld van een e-mail formulier dat je kan sturen
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 26, 2018
Je Gsm-nr zit toch toevallig niet in een pack (1.5 -> 3GB)?
Bovenstaande advies van Martin heeft in elk geval het voordeel dat het "op schrift staat" (en Px eventueel een 1.5 -> 3 GB meerverbruik in principe niet zou mogen aanrekenen)

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 26, 2018
3 maal gebeld en 1 x naar de winkel en zeggen dat ik maar recht heb op1.5gb.
Juist een mail gestuurd naar proximus.