Op 26/12/2017 heb ik een aanvraag gedaan om mijn abonnement op te zeggen. Een paar dagen later kreeg ik een mail met daarin een document. Er stond in dat mijn diensten op 29/12/2017 gedeactiveerd zullen worden. Gisteren kreeg ik weer een factuur terwijl alles gedeactiveerd was. Hoezo krijg ik een nieuwe factuur?
Bladzijde 1 / 1
Dag Melih,
Ik heb meteen een dossier (32688605) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en in orde brengen.
Ook moet je de laatste factuur niet betalen tot alles in orde gebracht is.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Ik heb meteen een dossier (32688605) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
We zullen alles voor je nakijken en in orde brengen.
Ook moet je de laatste factuur niet betalen tot alles in orde gebracht is.
Alvast de excuses.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.