Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste heb eens een vraagje, een vriendin van mij wil in budgetbeheer gaan maar ze is bang dat ze daar door een aantal dingen ga moeten opzeggen bij proximus. En nu heeft ze me de vraag gesteld. Ik zelf zit al bij proximus en ze vroeg aan mij of ik haar facturen ook op me rekening nr bij kan nemen. Mijn facturen van proximus gaan automatisch van me rekening. Zou dit lukken als haar betaling van haar proximus onder mij kan nemen. Graag even jullie mening hier over lukt dit of lukt dit niet. Als ik zelf zo even denk denk ik dat dit niet zal lukken.
Sinds een paar maanden ontvang ik verschillende SMS'en niet meer. Dit gebeurt haast dagelijks en valt bij verschillende contactpersonen voor. Heeft iemand nog dit probleem? Alvast bedankt voor jullie input.
Onlangs al is een topic begonnen. Nu na alle helpstappen geprobeerd te hebben en niks dat helpt nog maar is navragen. Er scheelt iets aan ons internet. Een foto via messenger ontvangen duurt 5min. Steeds bovenaan een loading teken. Nu als ik dit aan het typen ben komt het loading er nog steeds op. Kunnen jullie iemand langs sturen om dit op te lossen? Ik zit nu namelijk naast de modem en heb nog steeds haperend internet. ***Omdat ons internet zo kut is kunnen we faceboekvideos bijna niet bekijken dus doen we dit op 4G telkens als de video blijft hangen. Na 3weken is onze 4G op en zijn we verplicht van WiFi re gebruiken*** En volgens mij zijn er nog mensen die hier last van hebben.
Geachte, Ik heb reeds enkele pogingen ondernomen om een Maestro 6042 aan te schaffen. Volgens te lezen stond in de bijlage van de faktuur van de maand december 2017 konden we dergelijk toestel aanschaffen aan -50% (dus 24,99 Euro i..p.v. 49,99 Euro). Het oude toestel mochten we zelfs uitzonderlijk houden indien we dat wilden. Daarvoor moest ik contact opnemen met het gratis nummer 0800 22 850. Daar vernam ik dat ik het toestel moest afhalen in een verkooppunt van Proximus in mijn streek. In een verkooppunt in mijn streek vernam ik dat dit niet juist was. Ze konden me het toestel niet meegeven. In een interne nota van Proximus stond wel degelijk ik contact moest opnemen met het gratis nummer 0800 22 850 en dat het toestel zou opgestuurd worden met Bpost. Ik werd dus van het kastje naar de muur gestuurd met ander woorden. Ik heb dit reeds eerder aangekaart in dit forum. Men zou dit even snel voor mij regelen. Niet dus. Ik kreeg wel een bericht dat het toestel, als ik het nog goed voor
Beste, ik wacht reeds sinds 16 januari op mijn overdracht Orange naar Proximus !!?
al 2 dagen heb ik problemen met proximus tv stilstaand beeld storingen heb de bbox 2 gereset opnieuw opgestart dan de V5 decoder gereset opnieuw opgestart PLC-adapter gereset opnieuw opgestart en het probleem blijft wat kan ik nu nog doen
Krijg regelmatig deze melding: De demo's bekijken De handleiding bestellen Afsluiten Alleen kan ik deze niet verwijderen..pijltjes toets doet niet wat gevraagd wordt. Krijg dit enkel van het scherm als ik de decoder volledig uit zet en terug op start
Wanneer komen de Entertainement zenders (zoals FOX) in de Proximus TV app? Zo kan ik mijn opnames van deze zender ook in de Proximus TV app bekijken. Mvg Ambionix
Beste, Hoe kan ik de poort 1194 openzetten (forwarden) op de modem Technicolor TG670? Vind deze instelling nergens terug. Alvast bedankt!
ik heb vandaag mijn factuur gekregen en moet 16 euro extra betalen. Ik zou graag willen weten waarom want dat vind ik nergens niet?
Ik heb via mijn werkgever recht op een werkgeversbijdrage op mijn gekozen pack waar internet onder valt. Bij Telenet zag ik vroeger elke maand zeer duidelijk welk bedrag in mindering van mijn factuur gebracht werd onder de "werkgeversbijdrage'. (dit was toen € 43 voor een gelijkaardig pack) Blijkbaar doet Proximus dit niet, willen jullie deze transparantie niet bieden aan de klanten? Ik heb dus totaal het raden naar het bedrag dat jullie op de factuur afhouden hiervoor. Ik heb me hierover geïnformeerd bij mijn werkgever en die liet het volgende weten: - blijkbaar bepaalt Proximus zelf dit bedrag naargelang kortingen waar de klant reeds recht op heeft? met andere woorden; mijn korting van nieuwe klant, mijn korting die ik gekregen als compensatie voor alle problemen die we bij de aansluiting hebben moeten ondervinden, deze worden allemaal afgehouden van het werkgeversgedeelte blijkbaar?? Dit slaat toch op niets? - Mijn werkgever kan om diezelfde reden mij geen antwoord geven
Ik zag op de website dat er momenteel een promo is als je een Tuttimus abo neemt, nl. een korting gedurende 4 maanden van 29.44€ per maand. Ik zit nog met een Internet comfort pack, dus dacht het is nu het moment om te veranderen. Toen ik dat online wou doen kreeg ik de melding: Wij kunnen uw bestelling niet online valideren. Intussen was het totaal veranderd van 61.50 naar 90.94 €. Dacht al , weer van dat, enkel nieuwe klanten. Ja dus, gebeld enkel voor nieuwe klanten. Bij de voorwaarden staat te lezen: Promotie Tuttimus: Aanbieding geldig van 01/02 t.e.m. 02/04/2018 voor een nieuw internetabonnement in Tuttimus. Zou erbij moeten staan : en enkel voor nieuwe klanten.
Goedeavond! Mijn schoonpapa heeft zich per ongeluk ergens voor aangemeld en betaald nu 6 euro per week en hij weet helemaal niet waarvoor dus stopzetten lukt ons ook niet. Op de factuur staat de melding 3222900256Help Games Market. Ik hoop dat iemand ons hier kan helpen! Alvast Bedankt! Groetjes! 😊
Beste, Ik had aanpassing gevraagd van tuttimus naar minimus. Dit duurde een tijdje maar zou toch moeten gelukt zijn. Ik kreeg sms van Proximus dat de gevraagde wijziging werd uitgevoerd. Volgens mijn myproximus staat er nog altijd het oude abonnement. Plus ik heb nu geen enkel 4G en kan ik mijn Facebook en dergelijke niet meer gebruiken. Zou er iets zijn misgelopen? Groetjes
Waarom is de Home Optimizer App enkel beschikbaar voor Android (Play Store) en niet iOS (App Store)? Komt hier nog een iOS versie van want ik heb er een beetje over gelezen en het leek me toch wel waardig om eens te checken.
Hallo, mijn belkrediet naar internationaal (vaste lijn) staat op 33u20min, toch worden bij de afrekening van 9 feb 2018 mij 4.11 euro aangerekend voor gesprekken naar Zwitserland. Hoe kan dat ?
Eind november online een Tuttimus abonnement incl iphone 8 aangevraagd. Werden de dag daarna opgebeld om onze bestelling te doorlopen. De iphone 8 waren ze telefonisch aan onze bestelling vergeten toe te voegen. Uiteindelijk na veel heen en weer gebel en geloop naar Proximus,kregen we te horen dat de iphone geleverd ging worden vorig maand. Maar wat is er gebeurd,de iphone is gekoppeld aan een nieuw mobilus abonnement en niet aan het tuttimus abonnement dat we toen hadden aangevraagd. Resultaat dat we nu met 2 mobilus M gsm abonnementen zitten,waarvan het nieuwe sim kaartje dat gekoppeld werd aan de iphone 8 nog in de verpakking zit omdat we deze niet hebben besteld en dus ook weigeren te gebruiken. Ondertussen loopt het dossier al van 22 januari en nog steeds krijgen we geen deftig antwoord over wat er nu gaat gebeuren. Ik wacht met een bang hart af op het komende factuur waarbij het 2e abonnement sowieso zal gefactureerd worden ook al gebruiken we deze niet! Word hoog tijd dat we
Kunnen jullie eens kijken. Eerst een gewone betaling gekregen en betaald. En dan was opeens mijn domiciliëring daar. Het bedrag heb ik twee keer betaald. Ik wil dit teruggestort krijgen. Ik heb gebeld en ik krijg als antwoord. We zien wel wat we ermee gaan doen.
Sinds 13 januari alles afgesloten en toch nog factuur ontvangen, kweet ni zenne.. gelle doet da blykbaar ni alleen by my.. als ik het zo lees !!
30/10/17 krijg ik van jullie een brief dat de opzegging van ons abonnement goed ontvangen werd en dat deze zal uitgevoerd worden op 8/11 8/11/2017 installatie van scarlet ter plaatse 8/11/2017 modem en decoder binnengebracht in proximus center in veurne - verkoper adriaan die mij hiervoor een brief heeft gemaakt 16/11/2017 gebeld om onterechte factuur te crediteren, blijkbaar opzeg niet correct verwerkt 16/12/2017 opnieuw naar proximus center in veurne om opnieuw abonnement op te zeggen 9/2/2018 ontvangst van factuur voor een decoder 12/2/2018 probeer de klantendienst tevergeefs te bereiken hoe krijg ik dit nu eindelijk in orde
Snel een vraagje; bij Tuttimus staat er dat je onbeperkt kan surfen thuis op je wifi netwerk(en). Maar op MyProximus staat er wel een limiet van 750GB(?). Graag verduidelijken hoe dit kan?
Hallo, We hebben net een HEATMISER wifi Thermostaat in huis gehaald. Nu zou ik die moeten instellen om te kunnen controleren vanaf de smartphone... Hoe doe ik dat? In het boekje hebben ze het over een Static IP, maar die heb ik denk ik niet... Ze vragen voor instellingen toestel: IP adres Subnet Mask Gateway DNS instellingen APP: LAN IP-adres WAN IP-adres help, Pieter
Beste, Ik geraak bij de installatie tot de pincode moet worden ingegeven. Weet iemand waar je die kan terugvinden? Bedankt, Patrick
Heb net de vaste lijn van mijn ouders opgezegd omdat ze naar een rusthuis verhuisd zijn. Heb nu een factuur gevonden van september 2012 met een aanrekening van 39,29 € voor het abonnement van de vaste lijn ( enkel telefoon ) klopt dit wel en kan ik hun facturen terugvinden via het internet ?
Nog steeds de nieuwe testdecoder niet ontvangen, had nochtans een mailtje gekregen dat ik geselecteerd was, ging deze normaal toch voor 9 februari ontvangen. Waarschijnlijk mij vergeten zeker?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.