Krijg regelmatig deze melding:
De demo's bekijken
De handleiding bestellen
Afsluiten
Alleen kan ik deze niet verwijderen..pijltjes toets doet niet wat gevraagd wordt.
Krijg dit enkel van het scherm als ik de decoder volledig uit zet en terug op start
Bladzijde 1 / 1
Aangezien het volledig uitzetten (spanning even onderbreken) uiteindelijk dit niet oplost, zou je eens moeten proberen door de decoder te resetten of je er dan vanaf bent.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.