Goedeavond!
Mijn schoonpapa heeft zich per ongeluk ergens voor aangemeld en betaald nu 6 euro per week
en hij weet helemaal niet waarvoor dus stopzetten lukt ons ook niet.
Op de factuur staat de melding 3222900256Help Games Market.
Ik hoop dat iemand ons hier kan helpen!
Alvast Bedankt!
Groetjes!
Bladzijde 1 / 1
ter info: hier werd ook al dit nummer vermeld
> https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/8826-42062
> https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/8826-42062
koreke, dit klinkt als een dienst geleverd door 3de die betaald wordt via je mobile abonnement. Denk aan aankopen of abonnementen via appstore, Google Play Store of via online websites. Staat er nog iets bij?
Tip! Als hij actief is met een smartphone, kijk even na via appstore of google play store naar de aankoopgeschiedenis.
Ik raad aan dit even te laten nakijken via een klantendienst medewerker. Je kan ons het snelste contacteren via chat of telefoon via deze pagina.
Ook zijn onze medewerkers actief hier op het forum. Stuur even de nodige gegevens (klantid of telnr + factuurnummer) door via privébericht naar Het Proximus Team.
Tip! Als hij actief is met een smartphone, kijk even na via appstore of google play store naar de aankoopgeschiedenis.
Ik raad aan dit even te laten nakijken via een klantendienst medewerker. Je kan ons het snelste contacteren via chat of telefoon via deze pagina.
Ook zijn onze medewerkers actief hier op het forum. Stuur even de nodige gegevens (klantid of telnr + factuurnummer) door via privébericht naar Het Proximus Team.
Reactie van Proximus:
"Beste, dit zijn diensten geleverd door derden, meer info hierover en over het stopzetten en betwisten van deze kosten vindt je op volgende link https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html Groetjes Freya"
Nog steeds doen ze er niets aan...
misschien de enige optie is overstappen naar een andere leverancier
"Beste, dit zijn diensten geleverd door derden, meer info hierover en over het stopzetten en betwisten van deze kosten vindt je op volgende link https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html Groetjes Freya"
Nog steeds doen ze er niets aan...
misschien de enige optie is overstappen naar een andere leverancier
Indien de betrokken firma niet kan aantonen dat u een dergelijk abo wetens en willens onderschreven hebt, klacht neerleggen bij de ombudsman telecom hieromtrent
http://www.ombudsmantelecom.be/
-> indien het weeral 8826 betreft wordt het (ook voor de ombudsman) misschien stilaan tijd om de dienst consumentenbescherming (FOD Economische Zaken) wegens "oplichtingspraktijken" in te schakelen
http://www.ombudsmantelecom.be/
-> indien het weeral 8826 betreft wordt het (ook voor de ombudsman) misschien stilaan tijd om de dienst consumentenbescherming (FOD Economische Zaken) wegens "oplichtingspraktijken" in te schakelen
Is al gekend van 2015 :
http://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/onterechte-betaling-vermoedelijk-gehackt-telefoonnummer-0471-18-92-55-door-fclips-tel-3222900256/26554
https://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/niet-gewenst-account-op-pervclips-help3222900256/27988
https://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/ongewenst-abonnement-op-fclips-help-3222900256/27257
http://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/onterechte-betaling-vermoedelijk-gehackt-telefoonnummer-0471-18-92-55-door-fclips-tel-3222900256/26554
https://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/niet-gewenst-account-op-pervclips-help3222900256/27988
https://www.ontevredenklanten.be/klacht/proximus/ongewenst-abonnement-op-fclips-help-3222900256/27257
Bij derde betaler gewoon STOP (in hoofdletters) doorsturen naar betrokken nummer, dan stopt het.
Fout.
Bij pc gebruik is er geen nummer, het volstaat per ongeluk op een link te klikken, of iets weg te klikken, en je bent ingeschreven. Ik heb het ook aan de hand gehad.
Dat kan 10 euro per dag zijn aan 30 dagen is 300 euro te zien op je volgende factuur.
Ik heb adBlock opstaan, dan heb je al minder kans om ergens per ongeluk op een link te klikken en iets in gang te zetten wat je niet wenst.
abBlock houdt 03222900256 - 8826 Help Games Market en hun andere diensten niet tegen ( totaal andere korte nummers ). Je mag zelfs alle sms verkeer blokkeren, toch kan je ingeschreven geraken bij deze en andere.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.