Vraag

Dossier 326 230 69

  • 13 February 2018
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Eind november online een Tuttimus abonnement incl iphone 8 aangevraagd. Werden de dag daarna opgebeld om onze bestelling te doorlopen. De iphone 8 waren ze telefonisch aan onze bestelling vergeten toe te voegen. Uiteindelijk na veel heen en weer gebel en geloop naar Proximus,kregen we te horen dat de iphone geleverd ging worden vorig maand.
Maar wat is er gebeurd,de iphone is gekoppeld aan een nieuw mobilus abonnement en niet aan het tuttimus abonnement dat we toen hadden aangevraagd.
Resultaat dat we nu met 2 mobilus M gsm abonnementen zitten,waarvan het nieuwe sim kaartje dat gekoppeld werd aan de iphone 8 nog in de verpakking zit omdat we deze niet hebben besteld en dus ook weigeren te gebruiken.
Ondertussen loopt het dossier al van 22 januari en nog steeds krijgen we geen deftig antwoord over wat er nu gaat gebeuren. Ik wacht met een bang hart af op het komende factuur waarbij het 2e abonnement sowieso zal gefactureerd worden ook al gebruiken we deze niet! Word hoog tijd dat we eens van jullie diensten kunnen genieten zonder al de nodige stress erbij!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik je dossier even na. Groetjes Freya

Reageer