Ik zag op de website dat er momenteel een promo is als je een Tuttimus abo neemt, nl.
een korting gedurende 4 maanden van 29.44€ per maand.
Ik zit nog met een Internet comfort pack, dus dacht het is nu het moment om te veranderen.
Toen ik dat online wou doen kreeg ik de melding:
Wij kunnen uw bestelling niet online valideren.
Intussen was het totaal veranderd van 61.50 naar 90.94 €.
Dacht al , weer van dat, enkel nieuwe klanten.
Ja dus, gebeld enkel voor nieuwe klanten.
Bij de voorwaarden staat te lezen:
Promotie Tuttimus: Aanbieding geldig van 01/02 t.e.m. 02/04/2018 voor een nieuw internetabonnement in Tuttimus.
Zou erbij moeten staan : en enkel voor nieuwe klanten.
Bladzijde 1 / 1
Dag Nathalie,
Deze promotie is enkel van toepassing wanneer je een volledig nieuw internet abonnement neemt.
Niet met een upgrade van abonnement.
Met vriendelijke groeten
Koen
Deze promotie is enkel van toepassing wanneer je een volledig nieuw internet abonnement neemt.
Niet met een upgrade van abonnement.
Met vriendelijke groeten
Koen
Dus zoals ik zeg enkel voor nieuwe klanten....
Jammer.
Op die manier wordt het moeilijk om bestaande klanten te laten overschakelen
Naar Tuttimus.
Jammer.
Op die manier wordt het moeilijk om bestaande klanten te laten overschakelen
Naar Tuttimus.
Als je in Limburg woont krijg je als nieuwe klant van Proximus een promo korting gedurende 12 maanden ipv 4 maanden voor de rest van Belgie. En bestaande klanten krijgen helemaal niets.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.