Goedeavond!
Mijn schoonpapa heeft zich per ongeluk ergens voor aangemeld en betaald nu 6 euro per week
en hij weet helemaal niet waarvoor dus stopzetten lukt ons ook niet.
Op de factuur staat de melding 3222900256Help Games Market.
Ik hoop dat iemand ons hier kan helpen!
Alvast Bedankt!
Groetjes! 😊
Antwoord
Ongewenst abonnement (3222900256 Help Games Market)
Beste antwoord door ThomasP
koreke, dit klinkt als een dienst geleverd door 3de die betaald wordt via je mobile abonnement. Denk aan aankopen of abonnementen via appstore, Google Play Store of via online websites. Staat er nog iets bij?
Tip! Als hij actief is met een smartphone, kijk even na via appstore of google play store naar de aankoopgeschiedenis.
Ik raad aan dit even te laten nakijken via een klantendienst medewerker. Je kan ons het snelste contacteren via chat of telefoon via deze pagina.
Ook zijn onze medewerkers actief hier op het forum. Stuur even de nodige gegevens (klantid of telnr + factuurnummer) door via privébericht naar Het Proximus Team.
Tip! Als hij actief is met een smartphone, kijk even na via appstore of google play store naar de aankoopgeschiedenis.
Ik raad aan dit even te laten nakijken via een klantendienst medewerker. Je kan ons het snelste contacteren via chat of telefoon via deze pagina.
Ook zijn onze medewerkers actief hier op het forum. Stuur even de nodige gegevens (klantid of telnr + factuurnummer) door via privébericht naar Het Proximus Team.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.