Skip to main content
Vraag

Opzegging 30/10 nog steeds niet in orde

  • February 12, 2018
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

30/10/17 krijg ik van jullie een brief dat de opzegging van ons abonnement goed ontvangen werd en dat deze zal uitgevoerd worden op 8/11
8/11/2017 installatie van scarlet ter plaatse
8/11/2017 modem en decoder binnengebracht in proximus center in veurne - verkoper adriaan die mij hiervoor een brief heeft gemaakt
16/11/2017 gebeld om onterechte factuur te crediteren, blijkbaar opzeg niet correct verwerkt
16/12/2017 opnieuw naar proximus center in veurne om opnieuw abonnement op te zeggen
9/2/2018 ontvangst van factuur voor een decoder
12/2/2018 probeer de klantendienst tevergeefs te bereiken

hoe krijg ik dit nu eindelijk in orde
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 14, 2018
Dag Steven

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.

Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen