Vraag

Opzegging 30/10 nog steeds niet in orde

  • 12 February 2018
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

30/10/17 krijg ik van jullie een brief dat de opzegging van ons abonnement goed ontvangen werd en dat deze zal uitgevoerd worden op 8/11
8/11/2017 installatie van scarlet ter plaatse
8/11/2017 modem en decoder binnengebracht in proximus center in veurne - verkoper adriaan die mij hiervoor een brief heeft gemaakt
16/11/2017 gebeld om onterechte factuur te crediteren, blijkbaar opzeg niet correct verwerkt
16/12/2017 opnieuw naar proximus center in veurne om opnieuw abonnement op te zeggen
9/2/2018 ontvangst van factuur voor een decoder
12/2/2018 probeer de klantendienst tevergeefs te bereiken

hoe krijg ik dit nu eindelijk in orde

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.

Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer