30/10/17 krijg ik van jullie een brief dat de opzegging van ons abonnement goed ontvangen werd en dat deze zal uitgevoerd worden op 8/11
8/11/2017 installatie van scarlet ter plaatse
8/11/2017 modem en decoder binnengebracht in proximus center in veurne - verkoper adriaan die mij hiervoor een brief heeft gemaakt
16/11/2017 gebeld om onterechte factuur te crediteren, blijkbaar opzeg niet correct verwerkt
16/12/2017 opnieuw naar proximus center in veurne om opnieuw abonnement op te zeggen
9/2/2018 ontvangst van factuur voor een decoder
12/2/2018 probeer de klantendienst tevergeefs te bereiken
hoe krijg ik dit nu eindelijk in orde
Bladzijde 1 / 1
Dag Steven
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.