Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Mijn dochter heeft een Pay&Go kaart (van 25 euro met onbeperkt sms'en). Mobiele data zijn uitgeschakeld, ze gaat enkel via WiFi online en ze belt nooit. Toch is haar saldo ineens drastisch naar beneden gegaan. Hoe kan dit? Ik had trouwens geweldige ervaringen met de klantendienst... Eerst chat geprobeerd, na meer dan een half uur in de wachtrij te zitten, is het eindelijke mijn beurt. 'U wordt nu doorverbonden' staat ondertussen al meer dan een uur in het chatbericht. Mooie service. Dus dan maar telefonisch geprobeerd, waar de lijn telkens onderbroken wordt nog voor ik iemand aan de lijn heb. Geweldig. Vandaar deze poging...
Sinds 12/02/18 is de installatie en het lassen van proximus bij mij thuis gebeurd, 14/02 stond er op nieuw een technieker voor de deur, helaas ik was niet thuis. Voor mij was alles is orde en volgens de medewerker ook die alles geïnstalleerd heeft de 12/02/18. Die zelfde dag heb ik nog gebeld met de klanten dienst om te zeggen dat dit niet nodig was, deze mensen hebben dit ook aangeduid. Mijn diensten werken naar mij allemaal goed enkel de proximus app lukt niet dit dan ook gemeld en zien ze dat mijn pakketten( tuttimus met 2 gsm) niet actief staan dit zou volgens de medewerker 48 uur later zeker in orde zijn. De 19/02/18 terug gebeld ( 34 min en 19 sec)nog steeds niet in orde, ook iets bestellen op de tv werkt niet en de app om tv te zien werkt ook niet. dit allemaal uitgelegd weer het antwoord van er is een ticket aangemaakt binnen 48 uur in orde. 21/02/18 nog niet in orde, weer terug gebeld (17 min 13 sec), nu sturen ze me van de technische diens door naar klanten dienst en omgek
Ik stap over. Tot nu toe alleen maar klachten. Iedereen kan eens te laat zijn met zen factuur. Al 3 dagen zonder tv of internet. Factuur betaalt. Nu moet ik eerst nog men factuur betalen waar ik nog 1,5 week den tijd voor heb. Sorry. Met men verhuis, heb ik meer dan 1 maand zonder WiFi of tv gezeten. 3x verlof genomen voor de aansluiting. En dan nog een factuur krijgen van 150 euro. En nu sluiten jullie mij af??? Slecht bezig belgacom proximus. Jullie hebben me al genoeg geld afgezet. Schandalig is het!!!
Heb Norton 5 en wil een tweede licentie benutten (in principe zijn er 5 beschikbaar)op een andere PC. De productsleutel uit MY Proximus werkt evenwel niet. Heb al 2 u verloren met de Proximus servicedesk en wordt helaas van het kastje naar de muur gestuurd. Werd zelfs al doorverwezen naar de helpdesk van Symantec, waar men mij voor het probleem terugstuurt naar Proximus... Kan iemand mij helpen ?
Mag ik de gateway van de bbox 3 v+ aanpassen naar eigen noden ? stel naar 192.168.0.1 (om uit mijn eigen netwerk (1.1) zijn vaarwater te blijven) Gaat dit effect hebben op Proximus tv ? of op het feit dat ik een router achter de bbox 3 v+ zet en daar ook een PPPoE sessie wil opzetten ? Want tot op heden slaag ik er niet in om een fritzbox achter de bbox3 een PPPoE sessie te laten opzetten (wat normaalgezien toch moet werken als ik een LAN van bbox naar de fritzbox LAN laat lopen) terwijl de bbox 3 op 192.168.0.1 zit (vandaar topic https://nl.forum.proximus.be/internet-10/aantal-pppoe-sessies-43425)
Mijn echtgenoot heeft dit beginscherm . Hoe geraken we hieruit ?
Het verbruik van de favoriete app wordt niet onmiddellijk van het totale verbruik afgetrokken in de maand die loopt . Moet men dan zelf de berekening maken om te zien hoe het gesteld is met de resterende data ?
Beste De laatste tijd als ik gebeld wordt schakelt mijn gsm direct door naar de voicemail. Hoe kan ik dat aanpassen? Alvast bedankt. Vriendelijke Groeten Lore Van Derbeken
Oeps! Er is een fout opgetreden. ☹ Na controle van uw huidig klantenprofiel kunnen wij uw online bestelling niet verder verwerken. Gelieve na te gaan of u eventueel één of meerdere openstaande facturen hebt waarvoor de uiterste betalingsdatum is verstreken. Indien u hierover meer inlichtingen wenst, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800/22320. Wij zijn pas 2 weken klant, ik kan ook nergens iets terugvinden van vervallen facturen. Graag meer uitleg!
Na aanloggen springt het altijd terug op aanmeldscherm. Ik zag dat ik niet de enige ben met dit probleem...
Vanaf vandaag te bekijken exclusief op proximus tv. Stingray Hits NL HD 170 en Stingray Hits FR 171. Veel kijkplezier! Zie hieronder het bericht op tvvisie.be Proximus heeft een overeenkomst gesloten met Stingray Digital Group Inc., wereldwijd de toonaangevende aanbieder van multiplatform muziekdiensten en digitale ervaringen voor betaaltelevisieoperatoren, om een nagelnieuwe muziekzender op de Belgische markt te lanceren. Proximus en Stingray, een Canadees bedrijf met klanten in 156 landen en meer dan 400 miljoen gezinnen die elke dag van hun diensten gebruik maken, hebben vandaag de lancering aangekondigd van Stingray Hits, een muziekvideozender die het beste van de pop-, poprock- en dancehits verzamelt. Vanaf morgen 22 februari zullen de 1,5 miljoen abonnees van Proximus TV als enigen in België en als eersten ter wereld kunnen kennismaken met Stingray Hits, een nagelnieuwe muziekvideozender. Stingray Hits biedt een programmering van muziekvideo's van lokale en internat
Hoi Allemaal, Sinds gisteren viel plots Internet,Tv en telefoon uit. Ik heb dan contact opgenomen met Proximus en de storing gemeld. Vandaag 22/02/2018 zou er 's morgens een technieker langs komen,want er was een fout op het binnenkomend signaal.Gisteren heb ik dan ook een bevestigings- SMS ontvangen aangaande die afspraak met de technieker. Nu vanmorgen kreeg ik opnieuw een SMS met daarin de mededeling dat de afspraak vervalt ,het betreft een algemene netwerkstoring. Daarna terug telefonisch contact genomen en dan wordt er een bericht afgespeeld " Er is een oplossing voorzien voor 23/02/2018 om 16h00" Verder informatie blijkbaar niet mogelijk. Zijn er hier nog mensen met dit probleem,en weten jullie meer??
Tot mijn verbazing kan ik in de bibliotheek alleen recente opnames (2 a 3 d) van films en voetbalwedstrijden afspelen. Met series en magazines geen probleem, maar bij andere uitzendingen des te meer. Wanneer ik films of voetbal vraag krijg ik als antwoord pagina niet gevonden met een bericht over een vermist persoon. De voorgestelde oplossingen op die pagina leveren niets op. Op de TV geen probleem en terzijde wil ik vragen of je een kaddofilm kunt afspelen op de laptop; Het is toch TV overal ? Ik heb mijn probleem reeds gemeld aan de klantendienst, wacht nog steeds op antwoord. Weet het forum iets te vertellen ?
Wij hebben op de slaapkamer een extra tv met decoder en daar hangt een extra bakje aan (ik weet niet hoe deze noemt) die het wifi signaal moet oppikken en doorgeven aan de decoder. Sinds 2 dagen kunnen wij geen tv meer kijken omdat het bakje (is nog geen 2 jaar oud) het wifi signaal niet meer opvangt. Het bakje zelf werkt denk ik nog omdat heb lampje nog brand dat aangeeft dat hij aanstaat. Maar de rest werkt niet meer... Weet iemand hoe dat bakje noemt en wat er aan zou kunnen zijn?
Hoeveel sessies kan je vandaag de dag nog maken? Vroeger had ik internet comfort abonnement en kon ik 2 pppoe connecties maken Nu vandaag heb ik tuttimus met internet maxi en kan ik er blijkbaar geen 2 maken! terwijl de gegevens wel degelijk juist zijn ... de gegevens uit https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pppoe-sessies-35859 lijken dus niet meer te kloppen ...
KAN GEEN berichten voor mail ontvangen of verzenden
Beste, Bij configureren in MyProximus van de slimme diensten krijg ik de melding: [Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null Ook met andere browsers.
Wifi valt regelmatig weg. Of dikwijls wel Wifi maar geen internetverbinding, terwijl pc toch verbinding blijft hebben. En tv blijft ook spelen. Apllicatie van PhilipsHue blokkeert dikwijls wegens wegvallen van Wifi. Heb B-Box2; I-phone SE
Beste, op 08/02/2018 vulde ik online het formulier in om een medewerker laten langs te komen. Graag kom ik van Telenet naar Px voor internet, tv, vaste telefoon en gsm's.(Affinity) Alsook moet er een kabel binnen gelegd worden via de wachtbuis. Om dit geheel te bespreken en te bekijken had ik graag iemand laten langskomen. Volgen het formulier gaat Px me contacteren binnen de 3 werkdagen. Aangezien ik tot heden niets gehoord heb stel ik me de vraag of er iets mis gelopen is? Dank u. Mvg, Tom
Hoe kun je als niet inwoner van Limburg prijzen vergelijken? Elke keer dat ik ergens op klikt dan kom ik op de promo voor Limburgers terecht. Verschillende computers,een tablet,een smartphone...het haalt niets uit. Cookies verwijderen,haalt niets uit. Eerste keer kan je kiezen uit voor bv tutimus en als je dan erop klikt dan kom je weer uit op de Limburg promo. En een promo enkel voor Limburgers,wie vind zoiets uit? Hierna een Promo voor inwoners van Dendermonde of mensen met 1 rode schoen.😀 mvg
Beste ik ben pas klant van deze maand en vandaag gezien dat jullie mijn eerste factuur naar een adres stuurden waar ik 25 jaar geleden verbleef? is dit jullie werkwijze dan zal ik snel weer weg zijn vrees ik. Zijn er nog brieven onderweg naar dit oude adres? graag een reactie bedankt
hallo ik heb vandaag easy switch gedaan naar Scarlet... Moet ik mijn abbonnement bij Proximus stopzetten of ga dat automatisch gebeuren? Ik heb een factuur gehad voor de volledige maand ...moet ik wachten tot andere factuur van Proximus of gewoon betalen? hoe kan ik de decoder en de modem terug sturen? bedankt
Vorige week donderdag (15/02) is een installateur ons Proximus pack komen installeren. Internet werkt perfect, TV ook. Alleen lukt het mij al bijna een week niet om in te loggen op de Proximus TV App (met mijn inloggegevens van MyProximus). Als ik op deze laatste app ga kijken, staat er dat Proximus TV App nog niet beschikbaar is. Waarom is dit nog niet beschikbaar? En wanneer kan dit wel? Alvast bedankt voor jullie duidelijk antwoord.
Als ik van uit Belgie een sms stuur naar Nederland of Duitsland of GB moet ik dan Roaming kosten betalen?
Beste, Wij zijn de nieuwe decoder aan het uittesten en hebben hier 5 credits voor films bij gekregen. Ik zie echter op ons verbruik dat er een film voor €4,99 aangerekend staat? Is er een fout gebeurd? Mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.