Antwoord
Storing 21/02/2018
Hoi Allemaal, Sinds gisteren viel plots Internet,Tv en telefoon uit. Ik heb dan contact opgenomen met Proximus en de storing gemeld. Vandaag 22/02/2018 zou er 's morgens een technieker langs komen,want er was een fout op het binnenkomend signaal.Gisteren heb ik dan ook een bevestigings- SMS ontvangen aangaande die afspraak met de technieker. Nu vanmorgen kreeg ik opnieuw een SMS met daarin de mededeling dat de afspraak vervalt ,het betreft een algemene netwerkstoring. Daarna terug telefonisch contact genomen en dan wordt er een bericht afgespeeld " Er is een oplossing voorzien voor 23/02/2018 om 16h00" Verder informatie blijkbaar niet mogelijk. Zijn er hier nog mensen met dit probleem,en weten jullie meer??
Beste antwoord door Wim VL
Dag Erik, het betreft inderdaad een algemene storing met einddatum op 23/02. Indien het na morgen nog niet zou opgelost zijn, gelieve het ons te laten weten. MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
