Skip to main content
Antwoord

Schermbegin

  • February 18, 2018
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Mijn echtgenoot heeft dit beginscherm . Hoe geraken we hieruit ?

Beste antwoord door Chantal Van Gucht

Allen, dank u wel voor de reacties...maar het waren onze " lieve kinderen" die de gsm dus geblokkeerd hadden met een wachtwoord zonder ons medeweten. Na een paar dagen zijn ze daar mee tevoorschijn gekomen. Nadien werkte hij weer zoals voorheen. Eind goed, al goed 🙂
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • February 18, 2018
gebeurt er niks door met de vinger over het scherm te swipen, naar links, rechts, boven of naar onderen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • February 18, 2018
Is dat Android of Windows phone?
Welk type juist?

Als we naar rechts swipen, schakelt hij over naar google play.
Als we naar links swipen gaat de fotocamera aan.
Het eerste icoon onderaan zorgt dat we naar zijn berichten kunnen, en zo kunnen we dan wel bellen, maar dat is niet handig zo.
Het is een Android Phone versie 4.4.2, Acer type model E39

Martin
  • February 18, 2018
Hier in de gebruikershandleiding kun je uitleg vinden
https://global-download.acer.com/GDFiles/Document/User%20Manual/User%20Manual_Acer_1.0_A_A.pdf?acerid=635434901295920832&Step1=SMARTPHONE&Step2=LIQUID E700&Step3=E39&OS=ALL&LC=nl&BC=ACER&SC=EMEA_3

zie onder "Door menu's en opties navigeren "

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • February 19, 2018
Of

Fabrieksinstellingen terugzetten
U kunt opnieuw opstarten om de fabrieksinstellingen van de
smartphone terug te zetten. Voordat u opnieuw opstart, dient u te
controleren of de smartphone niet geblokkeerd is. Druk op een toets
of tik op het scherm om te kijken of de telefoon reageert.
Wanneer uw telefoon reageert op tikken op het scherm, opent u
Instellingen in het menu Toepassingen. Tik op Back-up en herstel >
Fabriekswaarden herstellen > Telefoon opnieuw instellen en
daarna op Alles wissen om de telefoon te formatteren

Martin
  • February 19, 2018
NB: wat frank beschrijft vind je ook in de gebruikershandleiding die ik hierboven aangegeven heb, namelijk ;



Maar zoals reeds door TS aangegeven werd reageert de telefoon wel nog.

Jamo
  • Motivator
  • February 19, 2018
Zoek de 'snelle modus' app bij het Android-app menu. Hiermee kom je in de modusschakelaar, waarmee een modus worden gekozen.
Kies de 'Standaardmodus'

Allen, dank u wel voor de reacties...maar het waren onze " lieve kinderen" die de gsm dus geblokkeerd hadden met een wachtwoord zonder ons medeweten. Na een paar dagen zijn ze daar mee tevoorschijn gekomen. Nadien werkte hij weer zoals voorheen. Eind goed, al goed 🙂