Skip to main content
Heb Norton 5 en wil een tweede licentie benutten (in principe zijn er 5 beschikbaar)op een andere PC. De productsleutel uit MY Proximus werkt evenwel niet. Heb al 2 u verloren met de Proximus servicedesk en wordt helaas van het kastje naar de muur gestuurd. Werd zelfs al doorverwezen naar de helpdesk van Symantec, waar men mij voor het probleem terugstuurt naar Proximus...

Kan iemand mij helpen ?
moest je hier geen voldoend antwoord krijgen kun je altijd nog je vraag stellen op volgende manier:


    Voor Norton kan je het contact formulier invullen op onze site:
    https://www.proximus.be/contact/
  • Kies "Ik ben een klant en ken mijn telefoonnummer".
  • Voer je telefoonnummer in en druk op OK
  • Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
  • Vervolgens "Hoe gebruik ik mijn product".
  • Selecteer dan "Norton".
  • Vul de velden in om feedback te ontvangen.

Reageer