Vraag

Hoe breng ik dit nog in orde

  • 22 February 2018
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Sinds 12/02/18 is de installatie en het lassen van proximus bij mij thuis gebeurd, 14/02 stond er op nieuw een technieker voor de deur, helaas ik was niet thuis. Voor mij was alles is orde en volgens de medewerker ook die alles geïnstalleerd heeft de 12/02/18. Die zelfde dag heb ik nog gebeld met de klanten dienst om te zeggen dat dit niet nodig was, deze mensen hebben dit ook aangeduid.
Mijn diensten werken naar mij allemaal goed enkel de proximus app lukt niet dit dan ook gemeld en zien ze dat mijn pakketten( tuttimus met 2 gsm) niet actief staan dit zou volgens de medewerker 48 uur later zeker in orde zijn.
De 19/02/18 terug gebeld ( 34 min en 19 sec)nog steeds niet in orde, ook iets bestellen op de tv werkt niet en de app om tv te zien werkt ook niet. dit allemaal uitgelegd weer het antwoord van er is een ticket aangemaakt binnen 48 uur in orde.
21/02/18 nog niet in orde, weer terug gebeld (17 min 13 sec), nu sturen ze me van de technische diens door naar klanten dienst en omgekeerd .
vandaag 22/02/18 weer gebeld eerste keer 19 min en 16 sec daarna was de medewerkster verdwenen en mijn lijn dood?, weer terug gebeld nu 16 min en 45 sec weer niets deze medewerker zij zelf dat er opnieuw een technieker moet langs komen om alles actief te zetten. deze geeft me het nummer van de afspraken dienst mee 0800/98977 dit lijkt voor mij een intern nummer als je proximus medewerker bent want ik heb geen code om in te geven. Daar na nog eens gebeld 26 min 24 sec, deze medewerker stuur een mail naar de dienst en zij gingen me terug bellen , nog steed geen reactie.
Beste proximus als nieuwe klant vind ik dat ik al meer dan genoeg gedaan heb om dit in orde te zetten. ik kan op internet en tv zien en bellen met de vaste lijn.
De factuur die ik nu krijg is van 2 mobile nummer, deze betaal ik nu gewoon de rest is echt aan jullie, heb genoeg gebeld en het uitgelegd voor jullie nu de kans om het op te lossen .
Spijtig wel dat ik dit op een forum moet zetten waar iedereen het leest , moest er een gewoon mail adres zijn kon ik het zo mailen .
Ik hoop dat jullie dit zo snel mogelijk in orde brengen.
Groeten wim

1 reactie

TUI: de enigste mail mogelijkheid (online mailformulier)vind je via de contact pagina
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
> vind het antwoord op je vraag
> ik ken mijn telefoonnummer
> enz........

Reageer