Hoeveel sessies kan je vandaag de dag nog maken?
Vroeger had ik internet comfort abonnement en kon ik 2 pppoe connecties maken
Nu vandaag heb ik tuttimus met internet maxi en kan ik er blijkbaar geen 2 maken! terwijl de gegevens wel degelijk juist zijn ...
de gegevens uit https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pppoe-sessies-35859 lijken dus niet meer te kloppen ...
Bladzijde 1 / 1
Dag Br0ke23, je kan nog steeds 2 sessies gebruiken. Dit is het maximum. Ikzelf gebruik er ook nog steeds 2 zonder problemen.
Misschien is je wachtwoord foutief? Je kan dit eventueel resetten via je MyProximus zodat je terug zeker bent dat dit het juiste is.
Misschien is je wachtwoord foutief? Je kan dit eventueel resetten via je MyProximus zodat je terug zeker bent dat dit het juiste is.
Hey ThomasP,
Is dit in totaal van max 2 PPPoE sessies zowel voor start, comfort, en maxi ?
Is dit in totaal van max 2 PPPoE sessies zowel voor start, comfort, en maxi ?
Dit zou inderdaad voor alle pakketten (start/comfort/maxi) moeten zijn.
Hoe kan ik testen of mijn 2e PPPOE wel werkt ? kwestie zeker te zijn?
Moet dit thuis gebeuren of kan dit elders ?
Moet dit thuis gebeuren of kan dit elders ?
als je een router hebt laat hem dan een 2de pppoe sessie maken met zelfde LOGIN zoals op de bbox
dus zelfde wachtwoord en loginnaam xxxxxxxx@PROXIMUS als je dan via deze router kunt surfen enz... is het een teken dat het gelukt is.
Soms kun je problemen met een 2d pppoe sesssie oplossen door het pppoe wachtwoord te veranderen kun je via http://proximus.be/login
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
dus zelfde wachtwoord en loginnaam xxxxxxxx@PROXIMUS als je dan via deze router kunt surfen enz... is het een teken dat het gelukt is.
Soms kun je problemen met een 2d pppoe sesssie oplossen door het pppoe wachtwoord te veranderen kun je via http://proximus.be/login
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.