Wij hebben op de slaapkamer een extra tv met decoder en daar hangt een extra bakje aan (ik weet niet hoe deze noemt) die het wifi signaal moet oppikken en doorgeven aan de decoder. Sinds 2 dagen kunnen wij geen tv meer kijken omdat het bakje (is nog geen 2 jaar oud) het wifi signaal niet meer opvangt. Het bakje zelf werkt denk ik nog omdat heb lampje nog brand dat aangeeft dat hij aanstaat. Maar de rest werkt niet meer... Weet iemand hoe dat bakje noemt en wat er aan zou kunnen zijn?
Bladzijde 1 / 1
> zie
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-herstarten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-herstarten.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Sofie, probeer inderdaad eens de zaken die Martin zegt, indien ze niet zoude helpen laat het ons weten. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.