Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app werkt niet

  • February 20, 2018
  • 10 reacties
  • 192 Bekeken

Na aanloggen springt het altijd terug op aanmeldscherm. Ik zag dat ik niet de enige ben met dit probleem...

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Jeroen, het zou nu moeten lukken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • February 20, 2018
Ik doe dat eigenlijk altijd zonder app, maar met Firefox en dan surfen naar
https://www.proximustv.be/nl/

Martin
  • February 20, 2018
Ter info: maar dan nog kan er voor sommige klanten een probleem zijn en moet prox iets aan hun technische profiel aanpassen, wat ik hier op het forum al menige keren gelezen heb.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • February 21, 2018
Dag Jeroen, het zou nu moeten lukken.

  • Apprentice
  • February 21, 2018
Als het zo simpel is, mag het voor mij ook gefixt worden (support nummer 33020199), voor mij is de verwachtte datum om dit probleem opgelost te hebben 03/03...

  • Apprentice
  • February 21, 2018
Beste, ik ben sinds vorige week klant en ook bij mij is dit een probleem. Hoe kan dit opgelost worden?

  • Apprentice
  • February 21, 2018
Klantennummer: 620706369

Ik heb opnieuw ditzelfde probleem. Kan dit terug geactiveerd worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • February 22, 2018
Hi Bert,

Ik deed een aanpassing, kan je nu eens opnieuw proberen

Mvg sabine

  • Apprentice
  • February 22, 2018
En bij mij wordt het probleem niet opgelost 💔

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • February 22, 2018
Hi Philippe,

Pxs klantennr. : 62xxxx369 is niet meer actief. Ik merk er een contractwijziging gebeurde naar de 61xxxx395; aan deze account zijn uw diensten nu gelinkt. Dus wanneer je nu een verbinding wil maken met de dewixxxxxxxxxxickx@gmail.com maakt die een link naar niet meer bestaande klantennummer

Je dient dus in eerste instantie terug je Myproximus account aan te maken met correcte klantennummer

Mvg sabine

[Edit ThomasP: privégegevens verborgen en per PM gestuurd]

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • February 22, 2018
@somfortiwan, heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.
@phdewinne, zoals Sabine hier reeds aanhaalt, zal je een nieuw MyProximus moeten aanmaken dmv je nieuwe klantid. Je 'oude' account is reeds verwijderd zodat je je emailadres (login) kan hergebruiken. Wegens privacyredenen heb ik wat gegevens verborgen en stuur ik je deze via privébericht even door.