Wifi valt regelmatig weg. Of dikwijls wel Wifi maar geen internetverbinding, terwijl pc toch verbinding blijft hebben. En tv blijft ook spelen.
Apllicatie van PhilipsHue blokkeert dikwijls wegens wegvallen van Wifi.
Heb B-Box2; I-phone SE
Bladzijde 1 / 1
De bbox2 heeft alleen de 2.4 GHz band en deze is druk bezet en kan vlug gestoord worden door naburige wifi signalen, des te vlugger naar mate je van de bbox verwijderd bent omdat een naburig signaal dan kan sterker worden dan je eigen ontvangen wifi signaal en je zo gestoord wordt.
Geen internet of tv 10-tips, klik op deze > link
9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren, klik op deze >link
en klik daar ook op de link > Om sneller te surfen raden we u aan het beste wifi-kanaal te kiezen met de Home Optimizer app.
Een bbox3 heeft wel nog een bijkomende 5.0 GHz band waar het signaal veel minder zal gestoord worden maar je zal vlugger minder goede ontvangst hebben aangezien het signaal hiervan vlugger verzwakt en je toestellen op wifi moeten ook deze band ondersteunen.
Geen internet of tv 10-tips, klik op deze > link
9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren, klik op deze >link
en klik daar ook op de link > Om sneller te surfen raden we u aan het beste wifi-kanaal te kiezen met de Home Optimizer app.
Een bbox3 heeft wel nog een bijkomende 5.0 GHz band waar het signaal veel minder zal gestoord worden maar je zal vlugger minder goede ontvangst hebben aangezien het signaal hiervan vlugger verzwakt en je toestellen op wifi moeten ook deze band ondersteunen.
Hi Hugo
Indien je nog over een Bbox2 router beschikt zou het kunnen zijn dat de router zelf aan oorzaak ligt, is verouderd , qua firmware etc..
Een restore to factory kan altijd helpen indien niet voldoende is met wifi kanaal te wijzigen op router
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
Voor upgrade van router wend je tot je provider
Mvg sabine
Indien je nog over een Bbox2 router beschikt zou het kunnen zijn dat de router zelf aan oorzaak ligt, is verouderd , qua firmware etc..
Een restore to factory kan altijd helpen indien niet voldoende is met wifi kanaal te wijzigen op router
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
Voor upgrade van router wend je tot je provider
Mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.