Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
We hebben je goede raad nodig. Momenteel werken we aan een brief, die de toekomstige veranderingen in ons facturatiesysteem helder moet uitleggen. De context: laten we even een paar jaar terug in de tijd gaan. Nog niet zo lang geleden was er Proximus voor je gsm-verkeer en Belgacom voor alles bij je thuis (je televisie, vaste lijn en internet). Daardoor waren er natuurlijk ook twee afzonderlijke facturatiesystemen. Vandaag zitten al deze producten onder dezelfde Proximus-vlag. De twee verschillende systemen waarmee we jullie factureren, bestaan echter nog steeds. De meeste klanten met alleen mobiel abonnement krijgen daardoor nog steeds hun factuur via de oude Proximus-manier. Dat is heel binnenkort verleden tijd. Dan zal er slechts één factureringssysteem zijn: dat van de vaste producten. Communicatie: we stoppen een brief bij de volgende factuur, bij elke klant waar veranderingen worden doorgevoerd. Dat is het document dat je hieronder kunt downloaden. En waarvan we jouw me
Ik probeer wake on lan te configureren. Bij wake on lan is het zo dat een magic packet naar de uitgeschakelde computer gestuurd wordt met daarin het mac adres van deze computer. Als de computer dit herkent zal hij vanzelf opstarten. Omdat de computer in kwestie uitstaat kan niet met ip adressen gewerkt worden, aangezien de computer niet op een arp request kan antwoorden. Vanaf het lokale network werkt mijn configuratie perfect omdat het wake on lan protocol een broadcast stuurt, zodat alle gebruikers het magic packet ontvangen. Vanaf het internet lukt het mij echter niet. Ik heb volgende methodes gebruikt. Eerste. Port forwarding van de wake on lan pakketten naar het broadcast adres van mijn lokaal netwerk (192.168.1.255). Dit lijkt niet te werken. Als ik monitor met wireshark lijkt er niets binnen te komen. Mijn vraag hier is, is het mogelijk om met de bbox3 port forwarding naar een broadcast adres toe te passen? Tweede. Port forwarding van de wake on lan pakketten naar het ip adre
hallo, is het mogelijk om een access point te gebruiken om zowel een decoder op aan te sluiten alsook een bekabelde pc op aan te sluiten en daarbij een beter wifi signaal te hebben in de living? In andere forums kwam ik reeds tegen dat dit een probleem kan geven. Iemand die hierover meer weet?
Is het mogelijk om netflix een maand gratis te proberen? Ik wil eerst zeker zijn, als het wel de moeite is om dit aan te schaffen!
hoi, sinds deze avond gaat men internet supertraag.. als ik te laat betaald had werd men aansluiting gedeactiveerd maar dit is deze keer niet het geval.. precies of ik op smallband sta.. heb een internetspeedtest gedaan: http://pxs.speedtestcustom.com/result/949c3080-1d85-11e8-9770-6758fd8e10d6 kan iemand me mss verder helpen? MVG
Hallo, ben al vele jaren lid en krijg nu de melding van norton dat mijn "abonnement is verlopen". En geeft de melding dat er "geen connectie kan gemaakt worden met de norton-server" @lindekens heeft vandaag ook dat probleem aangekaart doch zonder succes blijkbaar. dit is de uitleg van @lindekens en geldt ook voor mezelf. : ""ik heb een abonnement Norton security5 via Proximus. Maar regelmatig krijg ik de mededeling dat mijn abonnement niet meer actief is. Ik heb al verscheidene keren ontact opgenomen met de klantendienst van Proximus en ik moest dan Norton verwijderen van mijn pc en hem opnieuw installeren. Ik heb dat nu al 4 keer gedaan en steeds na enkele dagen krijg ik terug die melding. Vandaag heb ik ondertussen al 3x contact gehad met de klantendienst maar niemand kan mij helpen. Ik moest ook contact opnemen met Norton, maar daar verwijst men mij terug naar Proximus. Ondertussen is mijn abonnement nog altijd niet actief. Wie kan mij helpen? "
Hoe is het mogelijk. We hadden een afspraak om de verhuizing van Proximus voor bedrijven op maandag 26 februari. De donderdag ervoor belt een technieker dat hij al vrijdag kan komen. We geven duidelijk door dat dit kan maar dat er enkel iemand 's middags aanwezig is. Geen probleem volgens de technieker. Vervolgens komt deze dus vrijdag ochtend langs... geen internet dus. Proximus gebeld en de verhuizing zou opnieuw doorgaan op maandag. Maandag de gehele dag gewacht... helaas geen technieker. Proximus wederom gebeld, krijgen we vervolgens te horen dat er helemaal geen verhuizing gepland stond. En dat dit ook niet zou kunnen omdat een verhuizing nooit in 2 dagen gepland kan worden... ??? Dus nieuwe afspraak kan alleen maar op 6 maart. Dit wil dus zeggen dat Proximus een bedrijf meer dan een week zonder internet laat zitten. Dinsdag nog maar eens gebeld omdat we dit als bedrijf niet kunnen accepteren. Meer dan een uur aan de telefoon gehangen. Gevraagd waarom er iemand langs moet komen om
Hey iedereen Sinds januari ongeveer zijn wij overgeschakeld van telenet naar proximus. Sindsdien kunnen vrienden van mij, die Orange, hebben mij niet meer sms'en of bellen. Ze hebben dit probleem enkel bij mij. Ik heb maandag naar proximus gebeld en met het abonnement zou alles in orde zijn. Toen ik bij telenet zat had ik dit probleem niet. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of iemand die mij kan helpen om dit probleem op te lossen?
als ik mijn Lightify koppen aan wifi komt er naast het Wi-Fi icoontje een uitroepingsteken en als ik dan kijk naar mijn instellingen heb ik het volle bereik hoe kan ik dit oplossen en hoe kan ik de beveiliging van mijn HUAWEI P9 afzetten mischien lukt het dan voor te verbinden
Beste, Ik heb een blog aangemaakt voor onze Erasmus+ stage, ik ben 14 dagen weg met mijn leerlingen en de ouders kunnen deze blog volgen. Ook onze collega's en directie van de school. Deze blog kan ik sinds eergisteren niet meer gebruiken. Ik kan niet inloggen, en zie ook het scherm niet om in te loggen. Ik zie enkel: LOGIN : you already have a skynet login? en dan zie ik de witte vakken om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te geven niet. Gisteren zag ik een foutmelding SAML 2.0 Dit wil zeggen dat er dus ook reeds 2 dagen geen nieuws is voor de ouders ... Kan iemand mij helpen? Bedankt.
Beste, ik heb problemen met de proximus app. Hij werkt niet. Hij herlaad niet waardoor ik €60 over mijn 4g zit. Dit komt doordat de app mij aangaf dat ik nog genoeg MB had. Later krijg ik dan een bericht dat ik er €60 over zit en als ik dan naar mijn app gaat werkt hij natuurlijk weer wel. MVG Laure
Beste, Mijn proximus mail is traag. Als het een tijdje in gebruik staat gaat het wel snel. Ligt dit aan mijn pc?
Waar kan ik "Nog niet gefactureerd" terug vinden als ik ingelogd ben met My Proximus?
Allen, omdat de lijnkwaliteit hier in zone 1, 204m van de ROP niet dat is, was ik aan het kijken of Proximus ook MLPPP kan voorzien op 2 lijnen, die ik dan via een router kan bundelen.
500 MB bijbestellen via MyProximus werkte gisteren niet. Ik werd geholpen door de tel. helpdesk die ze meteen activeerde en ook spontaan meegaf dat er sinds een tweetal weken een BUG in MyProximus zit die nog in behandeling is bij hun ICT-afdeling.
Je bent compleet verslaafd aan films en series? En je kijkt het allerliefste naar de nieuwste toppers? Lees het hele artikel hier
Appartementsgebouw, er komen 2 lijnen van proximus binnen, ééntje voor de bovenliggende verdiepingen en ééntje gaat naar het gelijkvloers, omdat het gelijkvloers vroeger een bedrijf was met zijn eigen netwerk. Het gelijkvloers wordt verbouwd naar een woonst. De aanwezige bekabeling van proximus die in opbouw werd gelegd van de straat door de kelder, richting de vroeger patchkast van het gelijkvloers ligt op de muur in het gelijkvloers, omdat dit een woonst wordt wil de eigenaar dat de kabel volledig door de kelderruimte wordt getrokken naar de technische ruimte, i.p.v. op die muur. Alsook zit er een oud metalen bakje van Belgacom in de ruimte waar de zekeringskast komt, dit moet een halve meter verplaatst worden om een nieuwe zekeringskast te kunnen plaatsen. Waar kan ik zo terecht om dit opgelost te zien? Het keuzemenu telefonisch leidt me niet naar een juiste gesprekspartner...
hallo, Ik heb het abonnement "Familus" sinds eind december (nieuwe installatie), alles werkte goed tot de maand april, dan kreeg ik plots een factuur van slecht 8€ (via mail zoals gewoonlijk) maar ook een papieren factuur met wel het juiste bedrag maar andere klantnummer. Hiervoor heb ik gebeld, en hebben ze voor die 8€ een credietnota gemaakt. maar natuurlijk in de maand mei opnieuw hetzelfde probleem, opnieuw gebeld, opnieuw credietnota ... en daar was juni, opnieuw gebeld, opnieuw credietnota en ze gingen een klacht opmaken want nu kreeg ik ook geen papieren versie meer maar werd de factuur opgestuurd naar een email-adres dat al 10jaar niet meer word gebruikt en mij binnen de 2 werkdagen bellen, nog steeds geen telefoon gehad ... Nu de maand juli, jaja, jullie raden het al ... vandaag weer gebeld, mijn oude klantnummer gaan ze afsluiten (hebben ze gezegd), en mijn juist email adres toevoegen aan het nieuwe klantnummer, zodat ik toch facturen krijg (waarom dat ik va
Het lukt me niet om Proximus TV op mijn ipad aan de praat te krijgen Ik kom altijd opnieuw terecht op het inlog scherm Hoe kan ik dit oplossen?
Sinds 45 minuten heb ik bijna geen snelheid. Onmogelijk radio via streaning luisteren en geen skype...Malwarebyte OK. Wat is er nu aan de hand? Ter informatie heb ik nog niet de helft van mijn up/download gebruikt! Zelf probleem met mijn smartphone.
Proximus heeft in een persbericht de komst van de nieuwe muziekzender Stingray Hits aangekondigd. (https://www.proximus.com/nl/news/20180221prstingray). Er komt een Nederlandse en een Franse versie van de zender (kanalen 170 en 171 respectievelijk). Er is niet bekend of de zender in HD of SD zal uitzenden.
Beste , Als trouwe proximus klant stel ik mij toch de vraag wat je moet doen om van een bepaalde korting te kunnen genieten . Via mijn lidmaatschap zou ik als proximus klant van 10% korting kunnen genieten mits invullen van enkele verplichte velden. Nu blijkt dat je dan enkel kan genieten mits het afsluiten van pack Tuttimus of Familus ! Aan de telefoon met medewerker Proximus wordt mij verteld dat je ook kan genieten van deze korting als je twee packs hebt als klant , in mijn geval is dit Internet Comfort en Proximus TV ? Dus ik vul de velden in met de nodige codes en verstuur dit naar Proximus , na enkele minuten krijg ik telefoon van Proximus met de melding dat voor mij toch niet van toepassing is . Enkel wanneer ik terug een vast lijn zou installeren kan ik genieten van de korting . Heb vaste lijn enkele jaren geleden opgezegd omdat deze niet meer werd gebruikt , wij bellen met gsm , ook via Proximus ! Waarom weten medewerkers van Proximus niet waar over het gaat als ze je te w
Zijn er hier nog mensen die afgelopen nacht van iets voor middernacht tot een uur of 6 vanmorgen geen 4G, geen edge en zelfs meer dan de helft van de tijd geen service hadden? Ik had dat probleem en heb naar de support gebeld daarvoor. Daar vertelden ze me dat ze geen storingen hadden en dat ik volgende keer terug moest bellen als dat probleem zich voor deed, that’s it! Nu vind ik dat wel raar want ik was op mijn werk en heb nog 3 collega’s die ook bij proximus zijn en dat probleem ook hadden, diegenen die bij een andere operator zaten hadden totaal geen problemen. Ik ben speciaal bij proximus gegaan omdat zij er prat op gaan het beste netwerk te hebben en dan dit en dit antwoord. Ik vind het wat magertjes. Ik begrijp dat er al eens een storing kan zijn, maar niet 1 die meer dan 6 uur duurt en waarvan ze dan nog zeggen dat er geen storing was.
Ik zou graag de s9 pre orderen maar lijkt niet Te lukken iemand nog problemen gehad,
Beste, mijn dochter zit over de limiet met 32 euro. graag had ik detail hiervan geweten. Via jullie site lukt het niet. In bijlage vindt u de melding die we krijgen. volgens mijn dochter heeft ze sinds haar voorlaatste bericht niet meer op haar 4g gezeten. GRAAG HAD IK IEMAND AAN DE LIJN OM DIT TE VERDUIDELEN. Indien ik geen respons krijg, stap ik over naar een andere provider !!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.