Vraag

Skynet blog

  • 1 March 2018
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Beste,

Ik heb een blog aangemaakt voor onze Erasmus+ stage, ik ben 14 dagen weg met mijn leerlingen en de ouders kunnen deze blog volgen. Ook onze collega's en directie van de school.
Deze blog kan ik sinds eergisteren niet meer gebruiken. Ik kan niet inloggen, en zie ook het scherm niet om in te loggen. Ik zie enkel: LOGIN : you already have a skynet login? en dan zie ik de witte vakken om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te geven niet. Gisteren zag ik een foutmelding SAML 2.0
Dit wil zeggen dat er dus ook reeds 2 dagen geen nieuws is voor de ouders ...
Kan iemand mij helpen?
Bedankt.

3 reacties

Proximus beheert de blogs niet meer zelf, alles gaat via een externe firma.
Hier de link wanneer klanten problemen/vragen hebben met hun blogs :
http://www.skynet.be/nl/over/contacteer/eptica?new_lang=nl
Bedankt voor de reactie, ik belde naar het 0800 nummer, daar zeiden ze mij dat ik het via dit forum moest doen.
Ik probeer via jouw link.
Ter info: het antwoord dat ik hierboven gepost heb is ook het antwoord dat de proximus medewerkers op het forum al eens gegeven hebben.

Reageer