Norton5 abonnement verlopen

  • 1 March 2018
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo, ben al vele jaren lid en krijg nu de melding van norton dat mijn "abonnement is verlopen".
En geeft de melding dat er "geen connectie kan gemaakt worden met de norton-server"
@lindekens heeft vandaag ook dat probleem aangekaart doch zonder succes blijkbaar. dit is de uitleg van @lindekens en geldt ook voor mezelf. :

""ik heb een abonnement Norton security5 via Proximus. Maar regelmatig krijg ik de mededeling dat mijn abonnement niet meer actief is. Ik heb al verscheidene keren ontact opgenomen met de klantendienst van Proximus en ik moest dan Norton verwijderen van mijn pc en hem opnieuw installeren. Ik heb dat nu al 4 keer gedaan en steeds na enkele dagen krijg ik terug die melding. Vandaag heb ik ondertussen al 3x contact gehad met de klantendienst maar niemand kan mij helpen. Ik moest ook contact opnemen met Norton, maar daar verwijst men mij terug naar Proximus. Ondertussen is mijn abonnement nog altijd niet actief. Wie kan mij helpen? "

3 reacties

zie uitleg omtrent dit probleem, hier >
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/norton-security-5-43562
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, je kan best via onze site contact nemen voor de ondersteuning op Norton. Er wordt enkel via deze weg support gegeven op Norton. Ga via 'ik heb een technische vraag' naar 'mijn product werkt niet goed';'internet' en dan 'norton'.Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
BuysT

Hallo, je kan best via onze site contact nemen voor de ondersteuning op Norton. Er wordt enkel via deze weg support gegeven op Norton. Ga via 'ik heb een technische vraag' naar 'mijn product werkt niet goed';'internet' en dan 'norton'.Groeten Els

Reageer