Skip to main content

500Mb bijbestellen via MyProximus werkt niet (BUG)

  • July 7, 2017
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
500 MB bijbestellen via MyProximus werkte gisteren niet. Ik werd geholpen door de tel. helpdesk die ze meteen activeerde en ook spontaan meegaf dat er sinds een tweetal weken een BUG in MyProximus zit die nog in behandeling is bij hun ICT-afdeling.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Apprentice
  • February 27, 2018
7 maanden geleden en blijkbaar nog steeds geen oplossing. Ik heb reeds al 2 keer moeten bijbestellen en 2 keer ging het niet via de app, maar wel betalen per mb als ik het via de proximus site (op gsm) wou aanvragen. Volgens mij een manier om de klant extra geld af te troggelen.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • March 1, 2018
Hey nacmlamerikx, mijn excuses hiervoor. Kan je me via privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) naar Het Proximus Team doorgeven met welke nummer je dit voorhad en of het via de MyProximus webpagina wel lukte of ook niet?