Waar kan ik "Nog niet gefactureerd" terug vinden als ik ingelogd ben met My Proximus?
Bladzijde 1 / 1
probeer eens zo:
https://www.proximus.be/biv/ongoing.do?lineType=TEL&lineTypeNr=10&lineTypeCapt=Telefoonlijn&queryBy=na&lineNumber=xxxxxxxxx&lineNumberCapt=yy+yyy+yy+yy+
waarbij je (x'en en y's ) xxxxxxxxx en yy+yyy+yy+yy+ vervangt door je telefoonnummer.
of als je ze niet vervangt gewoon op de link klikken en dan op volgend klikken:
Nog niet gefactureerd > dan: selecteer lijn > dan: selecteer nummer > OK
https://www.proximus.be/biv/ongoing.do?lineType=TEL&lineTypeNr=10&lineTypeCapt=Telefoonlijn&queryBy=na&lineNumber=xxxxxxxxx&lineNumberCapt=yy+yyy+yy+yy+
waarbij je (x'en en y's ) xxxxxxxxx en yy+yyy+yy+yy+ vervangt door je telefoonnummer.
of als je ze niet vervangt gewoon op de link klikken en dan op volgend klikken:
Nog niet gefactureerd > dan: selecteer lijn > dan: selecteer nummer > OK
Dit lukt dus ook niet. Ik kan nu wel op "Nog niet gefactureerd" klikken en als ik dat doe begint een zoekactie en verschijnt er onderaan het scherm een blauwe band met daarop de logo's van onze applicaties en onze sociale netwerken. Zodat "selecteer nummer" niet zichtbaar is.
heb je al eens geprobeerd met ander browser of vanop een ander laptop of PC .....
Via microsoft edge is het wel gelukt.
Dank u wel.
Dank u wel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.