Hoe is het mogelijk. We hadden een afspraak om de verhuizing van Proximus voor bedrijven op maandag 26 februari. De donderdag ervoor belt een technieker dat hij al vrijdag kan komen. We geven duidelijk door dat dit kan maar dat er enkel iemand 's middags aanwezig is. Geen probleem volgens de technieker. Vervolgens komt deze dus vrijdag ochtend langs... geen internet dus. Proximus gebeld en de verhuizing zou opnieuw doorgaan op maandag. Maandag de gehele dag gewacht... helaas geen technieker. Proximus wederom gebeld, krijgen we vervolgens te horen dat er helemaal geen verhuizing gepland stond. En dat dit ook niet zou kunnen omdat een verhuizing nooit in 2 dagen gepland kan worden... ??? Dus nieuwe afspraak kan alleen maar op 6 maart. Dit wil dus zeggen dat Proximus een bedrijf meer dan een week zonder internet laat zitten. Dinsdag nog maar eens gebeld omdat we dit als bedrijf niet kunnen accepteren. Meer dan een uur aan de telefoon gehangen. Gevraagd waarom er iemand langs moet komen omdat de vorige eigenaar ook Proximus had en alles naar behoren werkte. Antwoord de medewerker dat het kan zijn dat er nieuwe kabels gelegd moeten worden... na wat heen en weer gepraat blijkt dan toch dat dit niet nodig is. We zouden dus binnen de 24 uur gebeld worden om een technieker langs te laten komen. Volgende dag maar weer terug gebeld omdat we niet werden terug gebeld. Wordt er vervolgens doodleuk verteld dat het minstens 48 uur duurt vooraleer een technieker zou terugbellen. We vallen van onze stoel... Betalen een hoog bedrag om goede service te krijgen en vervolgens gebeurd er niets. Nogmaals hoe is het mogelijk dat Proximus beweert directe service te verlenen, zeker voor bedrijven, maar dan toch helemaal niets doet...
We zijn nu uiteraard onze opties aan het bekijken om over te gaan naar VOO want dit is er toch echt over.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, nieuw adres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, nieuw adres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.