De context: laten we even een paar jaar terug in de tijd gaan. Nog niet zo lang geleden was er Proximus voor je gsm-verkeer en Belgacom voor alles bij je thuis (je televisie, vaste lijn en internet). Daardoor waren er natuurlijk ook twee afzonderlijke facturatiesystemen.
Vandaag zitten al deze producten onder dezelfde Proximus-vlag. De twee verschillende systemen waarmee we jullie factureren, bestaan echter nog steeds. De meeste klanten met alleen mobiel abonnement krijgen daardoor nog steeds hun factuur via de oude Proximus-manier.
Dat is heel binnenkort verleden tijd. Dan zal er slechts één factureringssysteem zijn: dat van de vaste producten.
Communicatie: we stoppen een brief bij de volgende factuur, bij elke klant waar veranderingen worden doorgevoerd. Dat is het document dat je hieronder kunt downloaden. En waarvan we jouw mening willen weten.
Wat belangrijk is voor ons: na het lezen van deze brief,
- Hou zou jij reageren?
- Is alles duidelijk?
- Waar blijf je met vragen zitten?
- Bel je onze klantendienst? Zo ja, wat zou je vraag zijn?
Klik hier om de brief te lezen.
Alvast bedankt voor je mening!
Let op!: de factuur zelf bespreken we hier niet. Heb je toch vragen of klachten bij factureringsproblemen? Ga dan naar het gedeelte 'Mijn factuur’ van het forum.