Skip to main content
Hey iedereen



Sinds januari ongeveer zijn wij overgeschakeld van telenet naar proximus. Sindsdien kunnen vrienden van mij, die Orange, hebben mij niet meer sms'en of bellen. Ze hebben dit probleem enkel bij mij. Ik heb maandag naar proximus gebeld en met het abonnement zou alles in orde zijn. Toen ik bij telenet zat had ik dit probleem niet.



Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of iemand die mij kan helpen om dit probleem op te lossen?
Dergelijke problemen kwamen op dit en andere fora inderdaad reeds aan bod

= een probleem verbonden aan de correcte afwikkeling van overgedragen nummers

= netwerkoperator X heeft "zijn job niet tijdig en niet naar behoren gedaan"

In principe zouden u vrienden (de bellers) best bij Orange klacht neerleggen voor technische controle

Indien het probleem zich bv. niet stelt voor oproepen vanaf andere operatoren (Telenet, Proximus,...) is de kans reëel dat het probleem te wijten is aan Orange (oproepen worden nog doorgestuurd naar Telenet & Telenet reageert met de "rejection code xyz" )

Reageer