Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb een nieuwe gsm verkregen van het werk + een nieuwe simkaart met 10GB aan mobiele gegevens. Ik raak maar niet verbonden met het mobiele netwerk (aanpassen van mobiele instellingen van automatisch naar handmatig en omgekeerd helpen niet, alsook de gsm herstarten verbetert niet)
De laatste tijd krijg ik op mijn vaste lijn meer en meer ongewenste oproepen uit het buitenland. Hoe kan ik deze oproepen blokkeren? Wat ik NIET wens: - individuele nummers blokkeren (dan blijf je bezig) - alle buitenlandse nummers blokkeren (want soms bellen kennissen vanuit een vakantieland) Is er een mogelijkheid om inkomende oproepen vanuit een specifiek land te blokkeren? Zelf verwacht ik bv. nooit gewenste oproepen vanuit Afrika of Azië...
Sinds ik Proximus klant ben blijft mijn download snelheid maar stijgen maar upload blijft maar hangen op 5Mbps. Als ik een TBF doe door te bellen, zie ik wel mijn upload stijgen naar een 25 Mbps maar na een tijdje (binnen enkele uren) daalt die terug naar 5 Mbps. Een tijdje geleden de helpdesk hier voor gebeld en moest de standaard testen doen, rebooten van Modem etc. en dan moest ik terug bellen met het resultaat en kreeg elke keer voor een andere medewerker aan de lijn en dan kan ik mijn verhaal opnieuw doen. De laatste medewerker beweerde dat 5Mbps heel normaal is en dat Proximus geen minimum snelheden garandeert en waarschijnlijk de bekabeling aan het verouderen was en hier niks kon aangedaan worden, eventueel kon er wel een technieker ter betaling langskomen. Ik heb reeds de entry van de muur iets ingekort en opnieuw aangesloten, met hetzelfde resultaat. Ook heb ik de voltage van het copperpaar eens gemeten en deze gaf 45 Volt aan, wat normaal is neem ik aan. Ik z
Sinds gisteren probeer ik een Galaxy S9+ te bestellen, maar zonder succes. Stap 1: Gisterenmiddag klantendienst gebeld om te vragen of huidige klanten ook in aanmerking komen voor promotie Galaxy S9+ aan 199€ incl BTW. ANTWOORD = "Ja ,geen probleem." Stap 2: Gisterenavond via website proberen te bestelen en bij tab Configuratie loopt het mis: Wanneer ik aanduid dat ik een abonnement heb, zit Proximus niet bij de keuzes voor huidige operator. Stap 3: Daarop bel ik naar de klantendienst. Antwoord = "Ja, dit zou normaal moeten kunnen. Er is blijkbaar een probleem met de site. U kunt via ons bestellen, maar dan voor €329.75 excl BTW. Ik geef het door aan onze IT-ers, probeer anders morgen nog eens." Stap 4: Deze vanmorgen omstreeks 9u opnieuw geprobeerd, zelfde probleem. Stap 5: Klantendienst bellen. Antwoord ="Neen deze aanbieding is niet voor klanten met een abonnement!" Stap 6: Zoeken op de site achter deze nieuwe info en vind dit nergens terug. Ik word zeer ontevreden en wil k
Beste,op mijn laatste factuur word ik 180 euro aangerekend voor een decoder.ik heb er twee in mijn bezit die ik huur.waarom zou ik een van de twee nu plots moeten aankopen?mijn klantnr is 604177441. Alvast bedankt.
Hallo, wij hebben al een tijdje Proximus en ook wanagogo voor onze kleine spruit. Op tv kunnen we naar wanagogo kijken maar ik heb de app geïnstaleerd op mijn gsm maar ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen abonnee ben van wanagogo. Hoe kan ik dit oplossen?
Bij Familus hoort daar de gratis decorder bij of niet ?
Beste, Ik ben in januari overgestapt naar proximus maar ondertussen is de facturatieprijs nog niet aangepast voor February. Voor Januari en Maart is het in orde. Kan iemand mij verderhelpen want na 3* bellen met klantendienst weten ze het niet om deze aantepassen. klnr: 612429814 MVg, sven
Na echtscheiding is de Gsm nummer van de zoon op naam van mijn EX blijven staan. Ik heb deze facturen altijd betaald. Nu willen we graag het abonnement wijzigen en dat kan ik niet zonder toestemming. Daar het contact zeer moeizaam verloopt is hierin geen overleg mogelijk. De zoon zou graag zijn eigen nummer behouden. Is dit op een manier mogelijk?
Het lukt niet om app op te starten. Wanneer ik inlog krijg ik de boodschap dat de accountgegevens die ik heb ingegeven niet toelaten de applicatie te gebruiken. Wat moet ik doen om te activeren?
Ik heb de app van proximus tv gedownload maar deze geeft steeds dezelfde foutmelding. Ik hdb alles nagekeken mar ik weet niet wat er fout loopt?
als ik mijn app open op mijn komputer werkt alles zoals opnames bekijken maar mijn ab.op ms kan enkel cataloog zien en toevoegen aan favoriet maar niet kijken. weet u daar reden van ?
Hallo, wij zijn al jaren klant bij proximus en hebben nog een "oud" pakket (internet maxi, tv met multi-pakket en smart 15+). We waren aan het kijken om te veranderen van pakket (omdat er een aantal zenders niet meer bekeken worden, waar we nu wel nog voor betalen). En ik zou ook mijn gsm-abonnement willen aanpassen naar ene mobilus 3G (evt. met smartphone). Maar ik ben nu al bij 3 proximus-centra geweest en kreeg nergens een duidelijk antwoord op mijn vragen. Ook op de site vind ik geen correcte info. Ik kan enkel promoties zien voor nieuwe klanten, maar niet voor mij. Het zou toch veel simpeler zijn, als je na het inloggen een "gepersonaliseerd" voorstel kan bekijken? Volgende vragen stelde ik in de centra en op de site vind ik geen duidelijk antwoord: 1. kan ik genieten van een nieuwe smartphone (web-exclusief) met abonnement en mijn nummer behouden? 2. is tuttimus inderdaad voordeliger voor mij? Is er iemand die mij hier in wegwijs kan maken, want ik snap er niks meer van..
Als ik met mijn vrouw bel gaat er ook belminuten af van mijn tijd af ook kan ik gratis naar haar bellen als ik kijk op de app das ook bij mijn vrouw haar abonnement
Beste, Deze zondag (11/03/18) bestelde ik een IPhone 8+ 64 GB spacegrey. Hiervan ontving ik een bestellingbevestiging + betaalbevestiging via mail, maar deze bestelling staat niet op Myproximus. Die geeft aan dat: ' de laatste 3 maanden u nog geen bestelling heeft geplaatst'. Is dit een fout op site of is de bestelling effectief niet doorgegaan? Eveneens valt in die mail te lezen dat binnen de 24 uur mijn 'nieuw abonnement' zou moeten aangepast worden, hiervan vind ik niets terug. Hieronder vindt u mijn ordernummer: Orderbevestiging R4WEBSHOP000954284 11/03/2018
Dus geen snelheid en kan niets controleren duurt nu al een maand als het nog lang gaat duren zal het binen kort geen proximus meer zijn
Hallo Ik heb +2 jaar geleden een iphone 6s gekocht met abbonement. Nu heb ik mijn telefoon schoongewist maar ook mijn apple id veranderd. Ik heb inmiddels contact opgenomen met apple en ze vertellen mij dat zij dit nog kunnen rechtzetten als ik 1 aankoop data weet. Alleen is dit schijnbaar zeer moeilijk als mijn moeder deze vraag stelt in proximuswinkel :" vertellen ze haar dat het 2 weken duurt eens ze dit kunnen terug vinden en dat ik de exacte data zou moeten weten wanneer ik de iphone heb aangekocht ( mijn moeder betaald mijn abo) " dat ze dan het aankoopbewijs kunnen terugvinden. Ik studeer momenteel in Nederland dus heb ik echt wel mijn telefoon nodig ik ben al sinds vrijdag niet bereikbaar, en als dit zo zijn gang zou gaan zoals ze vermelden ben ik 2 weken onbereikbaar. En ik heb mijn telefoon nodig ook voor mijn bankzaken. Ik hoop dat dit op één of andere manier opgelost kan worden. Groetjes Julie
Voor mijn boekhouding heb ik de gsm-facturen nodig. als ik me inlog op myproximus zou ik deze moeten kunnen raadplegen maar de site blijft steeds haperen. op eender welk tabblad ik ook klik, er blijft een rondje draaien onderaan maar ik krijg nooit resultaten. Kunnen de facturen standaard ook gemaild worden als pdf? Bedankt!
Ik heb 3 tv's in huis. Eén waarvan de decoder aangesloten is via ethernetkabel: deze werkt perfect en twee die aangesloten zijn op een plc-adapter. Het ene toestel dat beneden staat werkt perfect, het andere toestel dat boven staat vertoont veel storingen. Zou het een oplossing zijn om boven een wifi-bridge te zetten ipv een plc-adapter? Wat is het verschil?
Met mijn factuurafrekening van de maand februari moest ik ineens 2 x 5 euro betalen aan Pervclips. Ik kan mij in godsnaam niet herinneren wat ik zou hebben mispeuterd met mijn mobieltje. Ik ben steeds voorzichtig met betalingen aan derden en toch overkomt het me. Ook bij navraag in mijn plaatselijke Proximuswinkel is het personeel op de hoogte van deze mistoestanden en ze kunnen er niks aan doen. De wet laat dit nog steeds toe. Lees ook maar de forums bij andere providers. Als noodoplossing heb ik onmiddellijk 'betaling aan derden' laten blokkeren, maar nu kan ik ook niet meer sms-parkeren. Beste Proximus, wat doe je hieraan? Neem alsjeblieft het heft in handen en ban deze toestanden uit jullie gamma.
Beste! Klopt het dat als ik een vast ip wil omdat ik hier op een extra computer een aantal gameservers draai voor een groep vrienden ik hiervoor 30€ moet betalen? Zijn er andere oplossingen die gratis zijn? Ik ken er namelijk niet zo heel erg veel van. Hoe vaak valt bij jullie je router dan uit? Want hierdoor veranderd telkens mijn ip. Dit duurt dan een 5-tal minuutjes. Bij mij is dit bijna dagelijks. Groetjes Daemox
Mijn abonnement (via werkgever) werd onlangs overgezet naar een Pay & Go. Ik krijg op de app bij producten>Instellingen de melding 'Uw GSM-nummer is gelinkt aan een professionele account. U heeft geen rechten om de opties aan te passen voor uw nummer. Hoe kan dit opgelost worden?
Oud pack ingeruild voor Minimus. Promotie 49.- /maand de eerste 4 maanden. Omdat de link op de site het niet deed, gebeld en een medewerkster bevestigde de promotie. Nooit werd daarbij gezegd dat de promotie enkel tvv van nieuwe abonnees was. Een pagina vol promoties, pas als je helemaal naar beneden scrolt, waar niets interessants meer te vinden is, een kleine vermelding dat de promotie geldig is tot 02/04 en enkel voor nieuwe internet abonnees. Geen asterisk, geen klein cijfertje om naar een voetnoot te verwijzen, niets van die strekking. Tuurlijk, ik had het moeten lezen maar toch vind ik dit een platte vorm van misleiding en het siert Proximus in geen geval. Jammer genoeg is de weinige telecom concurrentie in ons kleine landje geen haar beter.
In mijn afrekening van 11/03/18 staat bij TV aanvraag een gratis film aangerekend. Deze film is toch gratis bij een tuttimus pack ?
Ik heb op 7 november 2017 mijn decoder binnen gebracht en mijn abonnement van tv en telefoon stopgezet . En nog blijf ik facturen krijgen . Ik heb al gebeld maar nog niet opgelost . Nu moet ik ook nog gaan betalen voor de decoder . Mijn facturen bedragen al meer dan 700 euro . Sorry ik zou dit graag opgelost zien .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.