Skip to main content
Antwoord

Mobiel netwerk

  • March 16, 2018
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb een nieuwe gsm verkregen van het werk + een nieuwe simkaart met 10GB aan mobiele gegevens. Ik raak maar niet verbonden met het mobiele netwerk (aanpassen van mobiele instellingen van automatisch naar handmatig en omgekeerd helpen niet, alsook de gsm herstarten verbetert niet)

Beste antwoord door M_016

Ik veronderstel dat je netwerk hebt en je toestel de PIN-code van je sim-kaart heeft aanvaard (indien niet is deze nog niet actief)
Vervolgens bv. nagaan of je toestel in onderstaande lijst voorkomt
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp

Toegangspunt (APN): internet.proximus.be
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • March 16, 2018
Ik veronderstel dat je netwerk hebt en je toestel de PIN-code van je sim-kaart heeft aanvaard (indien niet is deze nog niet actief)
Vervolgens bv. nagaan of je toestel in onderstaande lijst voorkomt
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp

Toegangspunt (APN): internet.proximus.be

Pincode werd aanvaard. Ik ben wel verbonden met het netwerk waardoor bellen en smsen geen probleem is.

De link heeft me verder geholpen. Bedankt!