Skip to main content
Antwoord

Overschakeling van abonnement naar Pay&Go

  • March 14, 2018
  • 2 reacties
  • 836 Bekeken

Mijn abonnement (via werkgever) werd onlangs overgezet naar een Pay & Go.
Ik krijg op de app bij producten>Instellingen de melding 'Uw GSM-nummer is gelinkt aan een professionele account. U heeft geen rechten om de opties aan te passen voor uw nummer.
Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door WilfriedJ

Kan je ons via deze link je gsmnummer nog even doorgeven aub?
Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 15, 2018
Vermoedelijk staat dit nr (nog) op het account van je werkgever en kan je enkel via hem rechten en opties laten aanpassen ....
Als het de bedoeling is/was een privé-nr ervan te maken, is er mogelijk nog actie nodig op niveau Px, al dan niet in samenwerking met je (ex-?) werkgever

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 15, 2018
Kan je ons via deze link je gsmnummer nog even doorgeven aub?
Mvg. Wilfried