Beste,
Deze zondag (11/03/18) bestelde ik een IPhone 8+ 64 GB spacegrey. Hiervan ontving ik een bestellingbevestiging + betaalbevestiging via mail, maar deze bestelling staat niet op Myproximus. Die geeft aan dat: ' de laatste 3 maanden u nog geen bestelling heeft geplaatst'. Is dit een fout op site of is de bestelling effectief niet doorgegaan? Eveneens valt in die mail te lezen dat binnen de 24 uur mijn 'nieuw abonnement' zou moeten aangepast worden, hiervan vind ik niets terug. Hieronder vindt u mijn ordernummer:
Orderbevestiging
R4WEBSHOP000954284
11/03/2018
Antwoord
Bestelling geplaatst maar niet tussen 'mijn bestellingen'
Beste antwoord door WilfriedJ
Indien je de betaling via de shop hebt gedaan kan er inderdaad wel wat meer tijd gaan alvorens alles gesynchroniseerd is. Anders is dit pas nadat het gefactureerd is.
mvg. Wilfried
mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.