Beste,
Deze zondag (11/03/18) bestelde ik een IPhone 8+ 64 GB spacegrey. Hiervan ontving ik een bestellingbevestiging + betaalbevestiging via mail, maar deze bestelling staat niet op Myproximus. Die geeft aan dat: ' de laatste 3 maanden u nog geen bestelling heeft geplaatst'. Is dit een fout op site of is de bestelling effectief niet doorgegaan? Eveneens valt in die mail te lezen dat binnen de 24 uur mijn 'nieuw abonnement' zou moeten aangepast worden, hiervan vind ik niets terug. Hieronder vindt u mijn ordernummer:
Orderbevestiging
R4WEBSHOP000954284
11/03/2018
Bladzijde 1 / 1
Hallo, ik denk dat dit inderdaad een fout zal zijn op de site. Ik heb vorige week een WIFI-bridge besteld en betaald, deze is ondertussen ook geleverd. Maar ook bij mij staat er dat ik de afgelopen maanden niks besteld heb. Nu maak ik mij er geen zorgen meer in omdat het al geleverd is, maar het zou inderdaad wel leuk zijn, mocht dit ook op de site kloppen
Indien je de betaling via de shop hebt gedaan kan er inderdaad wel wat meer tijd gaan alvorens alles gesynchroniseerd is. Anders is dit pas nadat het gefactureerd is.
mvg. Wilfried
mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.