Beste,
Ik ben in januari overgestapt naar proximus maar ondertussen is de facturatieprijs nog niet aangepast voor February. Voor Januari en Maart is het in orde.
Kan iemand mij verderhelpen want na 3* bellen met klantendienst weten ze het niet om deze aantepassen.
klnr: 612429814
MVg,
sven
Antwoord
Facturatie/ personeelsvoorwaarden
Beste antwoord door Joel M
Beste,
Ik heb voor de dienst facturatie een dossier 33332203 aangemaakt.
Zij zullen het nakijken en erna ook zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Ik heb voor de dienst facturatie een dossier 33332203 aangemaakt.
Zij zullen het nakijken en erna ook zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
