Voor mijn boekhouding heb ik de gsm-facturen nodig. als ik me inlog op myproximus zou ik deze moeten kunnen raadplegen maar de site blijft steeds haperen. op eender welk tabblad ik ook klik, er blijft een rondje draaien onderaan maar ik krijg nooit resultaten. Kunnen de facturen standaard ook gemaild worden als pdf?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Dennis, kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen via een privébericht? Wens je voortaan jouw facturen per mail te ontvangen? Van welke maanden heb je een duplicaat nodig? Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Bij mij lukt dit ook niet, laatste factuur die ik kan raadplegen is van mei 2017 dit is toch niet logisch ? Er komt altijd op, oeps er is iets fouts gegaan en daar sta je dan. Het gaat met alles fout wat ik ook aanklik op het scherm.
Hallo,
kan u mij uw klanten nr doorgeven via deze privé link? :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
kan u mij uw klanten nr doorgeven via deze privé link? :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
Hallo,
dossier nr 33325417 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
dossier nr 33325417 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.