Ik heb een nieuwe gsm verkregen van het werk + een nieuwe simkaart met 10GB aan mobiele gegevens. Ik raak maar niet verbonden met het mobiele netwerk (aanpassen van mobiele instellingen van automatisch naar handmatig en omgekeerd helpen niet, alsook de gsm herstarten verbetert niet)
Bladzijde 1 / 1
Ik veronderstel dat je netwerk hebt en je toestel de PIN-code van je sim-kaart heeft aanvaard (indien niet is deze nog niet actief)
Vervolgens bv. nagaan of je toestel in onderstaande lijst voorkomt
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp
Toegangspunt (APN): internet.proximus.be
Vervolgens bv. nagaan of je toestel in onderstaande lijst voorkomt
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp
Toegangspunt (APN): internet.proximus.be
Pincode werd aanvaard. Ik ben wel verbonden met het netwerk waardoor bellen en smsen geen probleem is.
De link heeft me verder geholpen. Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.