Met mijn factuurafrekening van de maand februari moest ik ineens 2 x 5 euro betalen aan Pervclips. Ik kan mij in godsnaam niet herinneren wat ik zou hebben mispeuterd met mijn mobieltje. Ik ben steeds voorzichtig met betalingen aan derden en toch overkomt het me. Ook bij navraag in mijn plaatselijke Proximuswinkel is het personeel op de hoogte van deze mistoestanden en ze kunnen er niks aan doen. De wet laat dit nog steeds toe. Lees ook maar de forums bij andere providers. Als noodoplossing heb ik onmiddellijk 'betaling aan derden' laten blokkeren, maar nu kan ik ook niet meer sms-parkeren. Beste Proximus, wat doe je hieraan? Neem alsjeblieft het heft in handen en ban deze toestanden uit jullie gamma.
Bladzijde 1 / 1
OmeJopie, ik geef je alvast dit mee:
Je kan ook betaaldiensten per categorie blokkeren zodat je nog steeds kunt SMS-parkeren. Kijk even op volgende pagina voor meer info.
Op deze pagina vind je dan weer info over de leveranciers van diensten door derde.
Je kan ook betaaldiensten per categorie blokkeren zodat je nog steeds kunt SMS-parkeren. Kijk even op volgende pagina voor meer info.
Op deze pagina vind je dan weer info over de leveranciers van diensten door derde.
Ter info:
Nummer of app- Leverancier -E-mail -Telefoon
pervclips - NTH MEDIA GMBH -info.be@ccsupport.biz - + 32 2 290 02 56
Eventueel betrokken bedrijf contacteren, bewijs van inschrijving vragen, indien het bedrijf dit niet kan geven, bedrag terugvorderen (desgevallend factuur betwisten bij Px)
Indien nodig in 2e instantie klacht neerleggen bij ombudsdienst telecom
Ter info: het bovenvermeld bedrijf komt hier regelmatig aan bod onder diverse rubrieken
Ref.:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce
Nummer of app- Leverancier -E-mail -Telefoon
pervclips - NTH MEDIA GMBH -info.be@ccsupport.biz - + 32 2 290 02 56
Eventueel betrokken bedrijf contacteren, bewijs van inschrijving vragen, indien het bedrijf dit niet kan geven, bedrag terugvorderen (desgevallend factuur betwisten bij Px)
Indien nodig in 2e instantie klacht neerleggen bij ombudsdienst telecom
Ter info: het bovenvermeld bedrijf komt hier regelmatig aan bod onder diverse rubrieken
Ref.:
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce
En nog meer van dergelijke verhaaltjes .......
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00325342-04#
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00336537-44 .........
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00325342-04#
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00336537-44 .........
Dag OmeJopie,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer doorgeven dan kunnen we een blokkade voor deze diensten activeren om te voorkomen dat er in de toekomst nog meer van deze aanrekeningen gebeuren.
mvg. Wilfried
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer doorgeven dan kunnen we een blokkade voor deze diensten activeren om te voorkomen dat er in de toekomst nog meer van deze aanrekeningen gebeuren.
mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.