Skip to main content
Met mijn factuurafrekening van de maand februari moest ik ineens 2 x 5 euro betalen aan Pervclips. Ik kan mij in godsnaam niet herinneren wat ik zou hebben mispeuterd met mijn mobieltje. Ik ben steeds voorzichtig met betalingen aan derden en toch overkomt het me. Ook bij navraag in mijn plaatselijke Proximuswinkel is het personeel op de hoogte van deze mistoestanden en ze kunnen er niks aan doen. De wet laat dit nog steeds toe. Lees ook maar de forums bij andere providers. Als noodoplossing heb ik onmiddellijk 'betaling aan derden' laten blokkeren, maar nu kan ik ook niet meer sms-parkeren. Beste Proximus, wat doe je hieraan? Neem alsjeblieft het heft in handen en ban deze toestanden uit jullie gamma.
OmeJopie, ik geef je alvast dit mee:

Je kan ook betaaldiensten per categorie blokkeren zodat je nog steeds kunt SMS-parkeren. Kijk even op volgende pagina voor meer info.

Op deze pagina vind je dan weer info over de leveranciers van diensten door derde.
Ter info:

Nummer of app- Leverancier -E-mail -Telefoon

pervclips - NTH MEDIA GMBH -info.be@ccsupport.biz - + 32 2 290 02 56



Eventueel betrokken bedrijf contacteren, bewijs van inschrijving vragen, indien het bedrijf dit niet kan geven, bedrag terugvorderen (desgevallend factuur betwisten bij Px)

Indien nodig in 2e instantie klacht neerleggen bij ombudsdienst telecom

Ter info: het bovenvermeld bedrijf komt hier regelmatig aan bod onder diverse rubrieken

Ref.:

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce
En nog meer van dergelijke verhaaltjes .......

https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00325342-04#

https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00336537-44 .........
Dag OmeJopie,

Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer doorgeven dan kunnen we een blokkade voor deze diensten activeren om te voorkomen dat er in de toekomst nog meer van deze aanrekeningen gebeuren.

mvg. Wilfried

Reageer