Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app werkt niet

  • February 27, 2018
  • 18 reacties
  • 336 Bekeken

Het lukt niet om app op te starten. Wanneer ik inlog krijg ik de boodschap dat de accountgegevens die ik heb ingegeven niet toelaten de applicatie te gebruiken. Wat moet ik doen om te activeren?

Beste antwoord door ThomasP

Opgelost! Zou nu moeten werken. Excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 27, 2018
Dag Sylvie, over welke applicatie heb je het precies? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 28, 2018
Proximus tv app werkt niet

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • February 28, 2018
Kan je mij je je klantennummer en ook het e mail adres bezorgen waarmee je wilt inloggen.

Martin
  • February 28, 2018
geef deze door via een Privébericht (klik hier)

  • Apprentice
  • February 28, 2018
Bij mij werkt de app ook niet.
Als ik wil inloggen krijg ik even dat het laadt, maar dan gaat het meteen weer naar het inloggen-scherm...

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • February 28, 2018
Dag Jill_01, ik zie dat er geen producten noch klantid staat gekoppeld aan je MyProximus. Kan je ons even via privébericht naar Het Proximus Team je telefoonnr, klantid en je email die je gebruikt voor je MyProximus doorsturen? Dan kijken we dit voor je na.

Ik heb je dubbele berichten tevens ook verwijderd.

  • Apprentice
  • February 28, 2018
PM gestuurd!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • February 28, 2018
Opgelost! Zou nu moeten werken. Excuses voor de hinder.

  • Apprentice
  • March 4, 2018
Dag Thomas,

ze heeft gewerkt na je vorig bericht, maar nu zit ik met hetzelfde probleem...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 7, 2018
jil, kan je even de app herinstalleren ?
je toegang is normaal nog steeds in orde

  • Apprentice
  • March 7, 2018
Beste,

Bijn ons werkt de app ook niet. We keren steeds weer op het inlogscherm. Ik vrees dat het om het zelfde probleem gaat zoals vermeld in berichten van andere gebruikers.

Alvast bedankt,

Lies

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 8, 2018
Lies82, ik heb even je profiel aangepast, je zou nu wel moeten kunnen inloggen!

  • Apprentice
  • March 10, 2018
Beste,

Bijn ons werkt de app ook niet. We keren steeds weer op het inlogscherm. Ik vrees dat het om het zelfde probleem gaat zoals vermeld in berichten van andere gebruikers.

Bedankt,

Rafske

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 10, 2018
Rafske kan je nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim

  • Apprentice
  • March 13, 2018
Beste,

Bij mij werkt de app ook niet, kun je dit voor mij ook even controleren?

mvg,

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 13, 2018
Matthijs, kan je ons via een privé bericht even je klantennummer en je login van je MyProximus doorsturen? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • March 15, 2018
Beste
Bij ons werkt dit ook niet. Zou u dit even kunnen nakijken? Ik keer altijd terug op het beginscherm om in te loggen.

Mvg

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 15, 2018
Tatjaneve, wil je even het nummer van je vaste lijn of klantennummer doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team ?